M
martijnv
Ik heb in november gebeld met de helpdesk van UPC met de vraag hoe ik het beste mijn abonnement kan opzeggen. Per brief was het antwoord en dat heb ik dus ook gedaan.
Uiteraard niks gehoord. Vandaag dus maar weer een gebeld en inderdaad de brief was daar natuurlijk niet aangekomen. Volgens de mevrouw in kwestie kwam dat vaker voor en lag dat aan TPG Post..... Ze adviseerde mij nogmaals een brief te sturen. Leek mij gezien het eerdere niet slim, dus ik het advies dan maar te faxen. Ik kreeg een direct faxnummer dus dat moest goedkomen.
Maar ja, het vertrouwens is iets gedaald en aangezien ik toch echt op 31-12 mijn abbo wil laten beëindigen, dacht ik: ik bel toch nog maar even of alles goed is doorgekomen.
Uiteraard weer iemand anders aan de telefoon en die had geen fax gezien. Kon ook niet want ze hadden geen fax. Toen ik zei een direct faxnummer te hebben gekregen zei zij dat het centrale faxnummer was waar wel heel veel faxen per dag op binnen kwamen. Bovendien was dat een zaak van de afdeling mutaties en zij zat op de "service"-desk, dus ze kon mij niet verder helpen. Ik zeg: Prima, verbind mij maar door. Dat kan dus niet want dat mag niet. Ik zeg: Verbind mij dan maar met je baas door om te kijken of dit toch te regelen is. Zegt die muts: Mijn baas is er voor mij en niet voor jou.
Hier wordt je dus echt helemaaaaaaal gek van. Die mensen zijn getraind om je gek te maken en ze verbinden je met niemand door die die cursus niet heeft gehad.
Wat kan ik doen? Plz. help.
Uiteraard niks gehoord. Vandaag dus maar weer een gebeld en inderdaad de brief was daar natuurlijk niet aangekomen. Volgens de mevrouw in kwestie kwam dat vaker voor en lag dat aan TPG Post..... Ze adviseerde mij nogmaals een brief te sturen. Leek mij gezien het eerdere niet slim, dus ik het advies dan maar te faxen. Ik kreeg een direct faxnummer dus dat moest goedkomen.
Maar ja, het vertrouwens is iets gedaald en aangezien ik toch echt op 31-12 mijn abbo wil laten beëindigen, dacht ik: ik bel toch nog maar even of alles goed is doorgekomen.
Uiteraard weer iemand anders aan de telefoon en die had geen fax gezien. Kon ook niet want ze hadden geen fax. Toen ik zei een direct faxnummer te hebben gekregen zei zij dat het centrale faxnummer was waar wel heel veel faxen per dag op binnen kwamen. Bovendien was dat een zaak van de afdeling mutaties en zij zat op de "service"-desk, dus ze kon mij niet verder helpen. Ik zeg: Prima, verbind mij maar door. Dat kan dus niet want dat mag niet. Ik zeg: Verbind mij dan maar met je baas door om te kijken of dit toch te regelen is. Zegt die muts: Mijn baas is er voor mij en niet voor jou.
Hier wordt je dus echt helemaaaaaaal gek van. Die mensen zijn getraind om je gek te maken en ze verbinden je met niemand door die die cursus niet heeft gehad.
Wat kan ik doen? Plz. help.
