• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wol via internet werkt niet( thomson twg870 )

  • Onderwerp starter Onderwerp starter AlexxelA
  • Startdatum Startdatum
A

AlexxelA

Wie kan me helpen met mijn probleem?

Ik heb : bekabeld gigabit netwerk.
meedere netwerk kaarten gebruikt.
porten geforward ( 7, 9, 3389 )
ook DMZ ingesteld.
vast ip.
Bios en windows ingesteld

Waarom werkt het niet via internet? Of heel soms als hij net uit gegaan is.
Ook stuur ik het pakketje naar mijn mac-adres

Via het lokale netwerk werkt het wel.

Wie o wie kan me helpen?
 
Je wil op afstand Wake-on-lan gebruiken? Dat gaat niet zomaar lukken; daar is het niet voor bedoeld. Eerlijk gezegd weet ik zo snel niet hoe het *wel* opgelost kan worden. Het "direct versturen naar een MAC-adres" gaat in ieder geval niet werken, aangezien een MAC-adres alleen maar binnen een lokaal netwerk 'leeft'.
 
Het heeft voorheen altijd gewerkt.
Ik had toen een standaard upc modem en een eigen router van TP link.
Hiermee kon ik met mijn telefoon via internet mijn pc aan zetten en vervolgens inloggen met mijn remote app. ( nee niet via wifi thuis, gewoon 300km van huis vandaan )

Nu ik die crap modem heb gekregen van upc werkt het niet meer.
Zelfs niet met DMZ aan.

Ik heb nu een compleet andere pc gebouwd, en ben nog bezig met data transfers.
Als dit allemaal klaar is ga ik het opnieuw proberen, met een andere pc.
 
Terug
Bovenaan