A
AlexxelA
Wie kan me helpen met mijn probleem?
Ik heb : bekabeld gigabit netwerk.
meedere netwerk kaarten gebruikt.
porten geforward ( 7, 9, 3389 )
ook DMZ ingesteld.
vast ip.
Bios en windows ingesteld
Waarom werkt het niet via internet? Of heel soms als hij net uit gegaan is.
Ook stuur ik het pakketje naar mijn mac-adres
Via het lokale netwerk werkt het wel.
Wie o wie kan me helpen?
Ik heb : bekabeld gigabit netwerk.
meedere netwerk kaarten gebruikt.
porten geforward ( 7, 9, 3389 )
ook DMZ ingesteld.
vast ip.
Bios en windows ingesteld
Waarom werkt het niet via internet? Of heel soms als hij net uit gegaan is.
Ook stuur ik het pakketje naar mijn mac-adres
Via het lokale netwerk werkt het wel.
Wie o wie kan me helpen?