- Berichten
- 301
- Internet
- Ziggo
- DELTA
- Digitale TV
- Ziggo
- DELTA
Hier (postcode 5071, Udenhout, ex-@Home gebied) lag de Ziggo telefonie vandaag woensdag 23 juli 's ochtends tot +/- 10:15 uur er uit. Wel Internet maar geen kiestoon of gebeld kunnen worden ("netwerk bezet" vanuit GSM). Kabelmodem aantal keren uit/aan gezet, maar dat gaf geen resultaat.
Klantenservice 0900-0740 gebeld met GSM ( :eek: ). Daar was al bij keuze 1 voor storing direct de melding te horen dat er een "Telefonie storing was, het niet aan uw instellingen ligt, onze technici er druk mee bezig zijn." Kennelijk dus een omvangrijke telefonie storing:?. Maar op de Klantenservice (@Home) Internet pagina geen melding van enig probleem in mijn postcode gebied.
Gelukkig wel dus snel opgelost.
Klantenservice 0900-0740 gebeld met GSM ( :eek: ). Daar was al bij keuze 1 voor storing direct de melding te horen dat er een "Telefonie storing was, het niet aan uw instellingen ligt, onze technici er druk mee bezig zijn." Kennelijk dus een omvangrijke telefonie storing:?. Maar op de Klantenservice (@Home) Internet pagina geen melding van enig probleem in mijn postcode gebied.
Gelukkig wel dus snel opgelost.