• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Woe 23/7: kortstondige "grote" telefonie storing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
301
Internet
  1. Ziggo
  2. DELTA
Digitale TV
  1. Ziggo
  2. DELTA
Hier (postcode 5071, Udenhout, ex-@Home gebied) lag de Ziggo telefonie vandaag woensdag 23 juli 's ochtends tot +/- 10:15 uur er uit. Wel Internet maar geen kiestoon of gebeld kunnen worden ("netwerk bezet" vanuit GSM). Kabelmodem aantal keren uit/aan gezet, maar dat gaf geen resultaat.

Klantenservice 0900-0740 gebeld met GSM ( :eek: ). Daar was al bij keuze 1 voor storing direct de melding te horen dat er een "Telefonie storing was, het niet aan uw instellingen ligt, onze technici er druk mee bezig zijn." Kennelijk dus een omvangrijke telefonie storing:?. Maar op de Klantenservice (@Home) Internet pagina geen melding van enig probleem in mijn postcode gebied.

Gelukkig wel dus snel opgelost.
 
Hier (postcode 5071, Udenhout, ex-@Home gebied) lag de Ziggo telefonie vandaag woensdag 23 juli 's ochtends tot +/- 10:15 uur er uit. Wel Internet maar geen kiestoon of gebeld kunnen worden ("netwerk bezet" vanuit GSM). Kabelmodem aantal keren uit/aan gezet, maar dat gaf geen resultaat.

Hier in Heerlen (postcode 6414, ook ex-@Home) hetzelfde, alleen constateerde ik het gisteravond al, ergens tussen 20:30u en 21:00u. Resetten van het modem hielp inderdaad niet, maar het lijkt ook hier nu weer verholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan