- Berichten
- 144
Wie weet raad?
Ik heb een raar probleem dat mijn verbinding er om de haverklap uit vliegt alles staat online op het modem. Al ik mijn router reset werkt het weer eventjes maar moet dit zeker om de 3 á 4 minuten doen en daar begin ik aardig van te balen wie weet raad??
Mijn router is een Netgear WNR 3500 van UPC. De storing geld zowel bedraad als draadloos. Dit bericht zelfs in kladblok moeten maken omdat tijdens het tikken van dit bericht de verbinding tot 2 keer toe weg valt en pas weer werkt wanneer ik de netgear reset. Ik snap er echt niets van.
Ik heb een raar probleem dat mijn verbinding er om de haverklap uit vliegt alles staat online op het modem. Al ik mijn router reset werkt het weer eventjes maar moet dit zeker om de 3 á 4 minuten doen en daar begin ik aardig van te balen wie weet raad??
Mijn router is een Netgear WNR 3500 van UPC. De storing geld zowel bedraad als draadloos. Dit bericht zelfs in kladblok moeten maken omdat tijdens het tikken van dit bericht de verbinding tot 2 keer toe weg valt en pas weer werkt wanneer ik de netgear reset. Ik snap er echt niets van.
