• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

WNR3500 probleem??? of toch modem?

Berichten
144
Wie weet raad?
Ik heb een raar probleem dat mijn verbinding er om de haverklap uit vliegt alles staat online op het modem. Al ik mijn router reset werkt het weer eventjes maar moet dit zeker om de 3 á 4 minuten doen en daar begin ik aardig van te balen wie weet raad??
Mijn router is een Netgear WNR 3500 van UPC. De storing geld zowel bedraad als draadloos. Dit bericht zelfs in kladblok moeten maken omdat tijdens het tikken van dit bericht de verbinding tot 2 keer toe weg valt en pas weer werkt wanneer ik de netgear reset. Ik snap er echt niets van.
 
Staat alles wel goed ingesteld?

Al de nieuwste firmware versie?

Staat je MAC Adres wel goed ingesteld?
Clone hem eens van je Router of PC.

Wachtwoord beveiligd?
 
Tot ongeveer een maand geleden werkte alles vlekkeloos heb niets veranderd dus vandaar dat ik het zo raar vind. Firmware is al in geen tijden bijgewerkt door Netgear ;(
Heb de v1 en niet de nu verkochte v2.
Maar bedankt voor je sugestie
 
JSmith19 zei:
Tot ongeveer een maand geleden werkte alles vlekkeloos heb niets veranderd dus vandaar dat ik het zo raar vind. Firmware is al in geen tijden bijgewerkt door Netgear ;(
Heb de v1 en niet de nu verkochte v2
De V1, ik zelf heb ook deze ROUTER en ervaar geen problemen!
Kijk alles nog eens na, en vooral je MAC adres.
En kijk eens hoeveel IP's hij uitdeelt
 
Alles is gefiltert op macadres en ik kijk steeds wat er verbonden is met mijn router en dat zijn alleen de adressen die ik heb toegewezen en die ook daadwerkelijk verbinding hebben.
Het werkt voorheen vlekkeloos. en als het mac adres niet zou kloppen doet ie het helemaal niet ook niet af en toe en na een reset lijkt me. Mijn interne netwerk werkt gewoon goed door heb alleen steeds geen internet. Dit werkt pas weer wanneer ik de router reset.
 
Kan je niet proberen direct aan het modem?

Even kijken of internet dan goed blijft
 
Heb ik zo'n 2 weken geleden ook geprobeerd op aanraden van Jordy (webcare) toen werkte het ook niet helaas maar daarna weer 2 weken geen las gehad nu wel weer dus blijf het raar vinden want modem geeft aan dat alles online is. Ga het later nog wel weer proberen lig nu plat :'(
wederom bedankt voor het meedenken :)
 
Geef router en modem allebei is een harde reset (fabrieks instellingen)
 
davy16 zei:
Ligt nu plat?

Dat kan duiden op het probleem met je internet


Nee plat in de zit van ziek (reuma)


Beide apparaten al een keer gereset naar fabriek instelling maar mocht niet baten.
Modem met knopje achterop gereset dit is toch de juiste manier?
 
Terug
Bovenaan