G
glenn
Ik heb Fiberpower 60 van UPC. Na de modem van UPC heb ik een router van Cisco wrt 160N. Ik heb mijn computer (Vista) verbonden met de router middels LAN en WLAN. Omdat mijn andere huisgenoten een oudere adapter hebben, heb ik de router moeten instellen op B/G. Draadloos heb ik goede verbinding met internet maar omdat de router op B/G ingesteld heb ik met downloaden geen snelle verbinding ( max 20Mbs). Met de LAN heb ik wel een snelle verbinding maar het probleem dat ik in 75% van gevallen geen internet heb als ik erop klik. Pas na 2 of 3 keer klikken is er weer internet.
Kent iemand dit probleem?
Ik hoor graag van jullie.
Kent iemand dit probleem?
Ik hoor graag van jullie.