L
luigi2
Mijn Sitecom WL-607 verliest elke paar dagen zijn Internet verbinding.
Het netwerk blijft netjes in de lucht, maar de verbinding met Internet
gaat elke keer verloren.
Ik heb verschillende configuraties geprobeerd, maar niets help.
The router heeft volgens mij problemen met het vernieuwen van
het IP adress.
The router heeft de laatste firmware 1.6
De support van Sitecom heeft geen oplossing.
De Edimax en Netgear router hebben nooit dit probleem gegeven.
Dus de verbinding is oke en de Computer zij nog het zelfde.
Heeft iemand mischien een suggestie.
Gr. Luigi
Het netwerk blijft netjes in de lucht, maar de verbinding met Internet
gaat elke keer verloren.
Ik heb verschillende configuraties geprobeerd, maar niets help.
The router heeft volgens mij problemen met het vernieuwen van
het IP adress.
The router heeft de laatste firmware 1.6
De support van Sitecom heeft geen oplossing.
De Edimax en Netgear router hebben nooit dit probleem gegeven.
Dus de verbinding is oke en de Computer zij nog het zelfde.
Heeft iemand mischien een suggestie.
Gr. Luigi