• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wisselgesprek aan / uit zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mem

ik wil wisselgesprek op één van mijn 2 lijnen aan (laten) zetten maar de helpdeskmedewerkster kwam er niet uit en begreep ook niet helemaal wat ik bedoelde. Lijkt me toch niet zo moeilijk.
Het vreemde is dat je dit via de klantenservice moet regelen, en dus een flinke tijd in de wacht sta voor een handeling die ik volgens mij ook zelf zou moeten kunnen doen.
De helpdesk zocht ruggespraak maar bij de 2e poging werd de verbinding verbroken.
Ik heb geen zin om nu weer te bellen en weer het hele verhaal te doen.

Iemand suggesties?
 
Inmiddels (toch wel netjes) teruggebeld door Ziggo. Ze hebben het gevonden en als het goed is staat het nu aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan