• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wireless uitzetten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Cahir
  • Startdatum Startdatum
C

Cahir

Ik heb op dit moment een 2900VG, nou heb ik de 2 atennes erin gedaan. En via 192.168.1.1 heb ik bij Wireless LAN Setup, General Settings "Enable Wireless LAN" uitgevinkt. Nu staat het Wireless gedeelte toch helemaal uit? En kan niemand het meer gebruiken, of moet je die 2 atennes er ook uit halen?
 
Als jij het wireless gedeelte uit hebt gevinkt in de router, moet dat voldoende zijn
 
Cahir zei:
Ik heb op dit moment een 2900VG, nou heb ik de 2 atennes erin gedaan. En via 192.168.1.1 heb ik bij Wireless LAN Setup, General Settings "Enable Wireless LAN" uitgevinkt. Nu staat het Wireless gedeelte toch helemaal uit? En kan niemand het meer gebruiken, of moet je die 2 atennes er ook uit halen?

Je antennes loshalen kan de doodsklap zijn voor je WIFI.
Of je moet een dummy-load gebruiken.

Dus niet doen !!!
 
lijkt me wel dat het uit is dan als je het uitgevinkt hebt. Maar de antennes eraf halen dat zou ik niet doen.......... :P
 
Antennes kan je meestal toch gewoon los draaien ? waarom zou dit problemen moeten opleveren ???
 
Chello Anarchist zei:
Je antennes loshalen kan de doodsklap zijn voor je WIFI.
Of je moet een dummy-load gebruiken.

Dus niet doen !!!

Je kan ze gewoon losdraaien hoor.
 
Terug
Bovenaan