• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wireless signaal instellingen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Flocking
  • Startdatum Startdatum
F

Flocking

Hallo ???
Op mijn iPad 2 will de horizon app niet erg vlot werken.
Kan ik daar op de Cisco modem iets aan verbeteren door
van 'standaard 20 MHz' om te schakelen naar '40 MHz'
bij 2.4Ghz instellingen ?

Of is het beter over te schakelen op 5GHz? Maar dat heeft
niet zo een groot bereik dacht ik gelezen te hebben.

Network mode: B/G/N mixed
Radio band: enabled 2.4 GHz
Channel width: standard 20 MHz
Standard channel: auto current 6. Interference level acceptable
 
Probeer het gewoon uit en als het niet bevalt zet je het terug.
 
Terug
Bovenaan