H
Hollandali
Ik heb achter mijn kabelmodem een Target Access point. Het draadloos netwerk werkt goed maar ik kan geen internetverbinding maken.
Is alleen een access point genoeg of heb ik ook een router nodig?
Doe ik iets anders fout ?
:roll:
Is alleen een access point genoeg of heb ik ook een router nodig?
Doe ik iets anders fout ?
:roll:
