A
AdriaanHB
Sinds kort heb ik een nieuw modem van Ziggo gekregen, een Ubee EVW3200. Het apparaat staat op de begane grond en op de zolder heb ik geen goed wifi bereik.
Wat ik wil is een ethernet kabel van het modem op begane grond naar de zolder en daaraan mijn oude ziggo modem (Cisco EPC3925) aansluiten. De cisco moet dus gaan samenwerken met de ubee d.m.v. een soort 'client mode'.
Is het mogelijk dat ik op deze manier het netwerk uitbreid? De Ubee moet wel mijn primaire router blijven.
Wat ik wil is een ethernet kabel van het modem op begane grond naar de zolder en daaraan mijn oude ziggo modem (Cisco EPC3925) aansluiten. De cisco moet dus gaan samenwerken met de ubee d.m.v. een soort 'client mode'.
Is het mogelijk dat ik op deze manier het netwerk uitbreid? De Ubee moet wel mijn primaire router blijven.