• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wireless bereik uitbreden d.m.v. Cisco EPC3925

  • Onderwerp starter Onderwerp starter AdriaanHB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

AdriaanHB

Sinds kort heb ik een nieuw modem van Ziggo gekregen, een Ubee EVW3200. Het apparaat staat op de begane grond en op de zolder heb ik geen goed wifi bereik.

Wat ik wil is een ethernet kabel van het modem op begane grond naar de zolder en daaraan mijn oude ziggo modem (Cisco EPC3925) aansluiten. De cisco moet dus gaan samenwerken met de ubee d.m.v. een soort 'client mode'.

Is het mogelijk dat ik op deze manier het netwerk uitbreid? De Ubee moet wel mijn primaire router blijven.
 
Sinds kort heb ik een nieuw modem van ziggo gekregen, een Ubee EVW3200. Het apparaat staat op de begane grond en op de zolder heb ik geen goed wifi bereik.

Wat ik wil is een ethernet kabel van het modem op begane grond naar de zolder en daaraan mijn oude ziggo modem (Cisco EPC3925) aansluiten. De cisco moet dus gaan samenwerken met de ubee d.m.v. een soort 'client mode'.

Is het mogelijk dat ik op deze manier het netwerk uitbreid? De Ubee moet wel mijn primaire router blijven.

Moet kunnen, twee apparaten van Ziggo, dus die kunnen je haarfijn uitleggen hoe dat moet.
Hier staat alvast een handleiding voor modem 1:
https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per...lannen/stappenplan-router-achter-router-ubee/
Geluk ermee.
 
Waarom heb jij eigenlijk twee wifi-modems gekregen? En moet die Cisco niet gewoon terug naar Ziggo?
 
Waarom heb jij eigenlijk twee wifi-modems gekregen? En moet die Cisco niet gewoon terug naar Ziggo?

Waarom ga je ervan uit dat hij ze gekregen heeft?
Kromme bananen sturen we toch ook niet terug naar afrika.
Hij zou graag weten hoe hij de cisco in bridge mode moet zetten, dat is de vraag toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan