R
rolfpoland
goede middag allemaal,
Ik heb zojuist windows xp geinstalleerd, op mijn systeem heb ik 2 harde schijven. 1 van 40 GB en een van 300 GB.
Ik heb windows op die van 40GB gezet, maar nu is die van 300 GB (de bestanden) onzichtbaar.
De harde schijf is bij schijfbeheer netjes online, ik kan hem ook evt opnieuw toewijzen, maar volgens mij verlies ik dan mijn gegevens die erop staan.
Ik heb het wellis vaker gedaan, maar dan kreeg ik netjes mij harde schijf terug na installatie met alle bestanden gewoon erop.
is er mischien een tooltje, of handigheid dat ik die gegevens weer terug krijg, zodat ik hem niet opnieuw hoef te formatteren/
alvast bedankt,
Roland
Ik heb zojuist windows xp geinstalleerd, op mijn systeem heb ik 2 harde schijven. 1 van 40 GB en een van 300 GB.
Ik heb windows op die van 40GB gezet, maar nu is die van 300 GB (de bestanden) onzichtbaar.
De harde schijf is bij schijfbeheer netjes online, ik kan hem ook evt opnieuw toewijzen, maar volgens mij verlies ik dan mijn gegevens die erop staan.
Ik heb het wellis vaker gedaan, maar dan kreeg ik netjes mij harde schijf terug na installatie met alle bestanden gewoon erop.
is er mischien een tooltje, of handigheid dat ik die gegevens weer terug krijg, zodat ik hem niet opnieuw hoef te formatteren/
alvast bedankt,
Roland

)