• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

windows xp en outlook versie 6

  • Onderwerp starter Onderwerp starter supermug
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

supermug

Na heel lang zoeken kon ik niet de mogelijkheid vinden om of via webmail of via outlook versie 6 een auto reply te kunnen maken ivm afwezigheid (vakantie e.d.) Weet iemand of dit mogelijk is via webmail van multikabel of via outlook versie 6? :?
 
Het zal sowieso niet gaan met je eigen pc aangezien je dan je pc aan moet laten..ik denk niet dat je dat van plan bent?
In OE6 kan je dit wel doen via berichtregels. (Extra/Berichtregels/E-mail) In dit geval zal je dus je pc aan moeten laten met OE6 aan...

autoreply.JPG


Ik heb nog even gekeken maar je kan geen out-of-office reply instellingen in MK webmail.
 
Mithrandir,

Dank voor de moeite en dan dus toch maar aanlaten staan.

Groet

Jaap
 
Is het niet makkelijker iedereen even te mailen dat je op vakantie ga ;)
Als je het via bovenstaande manier doe, test het dan wel even. Het werkt niet helemaal zoals ik vermelde, je moet nog wat verder klooien wil het goed werken denk ik :) Meestal reply je automatisch met lege mailtjes en daarbij een .eml waar je tekst in staat :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan