S
supermug
Na heel lang zoeken kon ik niet de mogelijkheid vinden om of via webmail of via outlook versie 6 een auto reply te kunnen maken ivm afwezigheid (vakantie e.d.) Weet iemand of dit mogelijk is via webmail van multikabel of via outlook versie 6? :?

Meestal reply je automatisch met lege mailtjes en daarbij een .eml waar je tekst in staat 