• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

windows 8.1 vraag

  • Onderwerp starter Onderwerp starter benie015
  • Startdatum Startdatum
B

benie015

wat is het verschil tussen windows 8.1 SystemBuilder en voledige versie

SystemBuilder

Aantal 1 licentie

Taal Nederlands

Besturingssysteem Windows 8.1

Bevat 64-Bit

Medium DVD-ROM

Eigenschappen Windows 7, maar dan beter: Windows 8 is gebaseerd op de solide basis van Windows 7, maar is op alle fronten verbeterd. Je kunt Windows 8 op dezelfde hardware installeren waarop Windows Vista en Windows 7 worden uitgevoerd en je zult het fantastisch vinden hoe het op nieuwe apparaten werkt. Windows 8 is ontworpen met Windows 7-toepassingen in gedachten omdat er waarschijnlijk oudere toepassingen zijn die moeten worden gebruikt.
Naast het nieuwe uiterlijk van het startscherm is in Windows 8 het vertrouwde bureaublad opgenomen. Beschouw het bureaublad als één van de vele apps die je kunt gebruiken in Windows 8. Op het bureaublad worden alle instellingen, apparaten en functies weergegeven die je hebt gebruikt in Windows 7. Je kunt bovendien de in Windows 7 gebruikte bureaublad-toepassingen ook blijven gebruiken.

Volledige versie

Aantal 1 licentie

Taal Nederlands

Besturingssysteem Windows 8.1

Bevat 32-Bit & 64-Bit

Medium DVD-ROM

Eigenschappen Windows 7, maar dan beter: Windows 8 is gebaseerd op de solide basis van Windows 7, maar is op alle fronten verbeterd. Je kunt Windows 8 op dezelfde hardware installeren waarop Windows Vista en Windows 7 worden uitgevoerd en je zult het fantastisch vinden hoe het op nieuwe apparaten werkt. Windows 8 is ontworpen met Windows 7-toepassingen in gedachten omdat er waarschijnlijk oudere toepassingen zijn die moeten worden gebruikt.
Naast het nieuwe uiterlijk van het startscherm is in Windows 8 het vertrouwde bureaublad opgenomen. Beschouw het bureaublad als één van de vele apps die je kunt gebruiken in Windows 8. Op het bureaublad worden alle instellingen, apparaten en functies weergegeven die je hebt gebruikt in Windows 7. Je kunt bovendien de in Windows 7 gebruikte bureaublad-toepassingen ook blijven gebruiken.
 
Veschil is de prijs... als je het over de retail hebt. Het verschil tussen system builders en oem is mij te vaag.
 
vogens mij heb ik een SystemBuilder van paradigit er op zitten. :(
ik heb geen originele instalatie windows gekregen >:(
 
Je hebt toch wel de licentie?
Zit er een recovery partitIe op de HDD?
Als je een beetje handig bent, heb je zo een officiële MSDN-image die je kan gebruiken voor installatie.
 
Creative Solution zei:
Je hebt toch wel de licentie?
Zit er een recovery partitIe op de HDD?
Als je een beetje handig bent, heb je zo een officiële MSDN-image die je kan gebruiken voor installatie.

ik heb wel de licentie en er zit een recovery party op.
onder systeembeheer bij schijfbeheer 3 partities
1 systeem 2 windows c en 3 herstelpartitie
 
herstelpartitie sucks. Ben je handig met niieuwsgroepen of torrent? Dan weet je zelf ook wel hoe je aan een msdn windows 8.1 komt.

Bij mijn weten mag je bij Ms vragen of ze een install-cd toesturen, mits je een dure Retail (Ultimate?) hebt, dacht ik.
 
Sjah zei:
Bij mijn weten mag je bij Ms vragen of ze een install-cd toesturen, mits je een dure Retail (Ultimate?) hebt, dacht ik.

Volgens mij moet je met de OEM of System Builder versie daar juist niet bij MS om vragen maar bij de System Builder.
Daarom is die versie een stuk goedkoper.
 
Robert Koopman zei:
Volgens mij moet je met de OEM of System Builder versie daar juist niet bij MS om vragen maar bij de System Builder.
Daarom is die versie een stuk goedkoper.

oftewel gratis
zie site www.paradigit.nl
Uw Paradigit Enforcer II op maat
Behuizing
Coolermaster N300
processor
Processorkoeler
Moederbord
Werkgeheugen
Videokaart
Voeding
Harde schijf
optisch schrijfstation
Kaartlezer
Controllerkaart
Windows 8.1

COA + Licentie

€ 0,00
 
COA (Certificate of Authenticity) is alleen maar de sticker... zegt niets over een gratis DVD.
 
Terug
Bovenaan