Ik heb de installatie van Windows Vista/7/8 etc. nooit heel duidelijk gevonden.
Als je tijdens het installeren voor upgrade kiest krijg je bij de boot instal altijd de melding dat je een upgrade alleen vanuit Windows zelf kan starten en die upgrade instal is ook nog eens bijzonder kieskeurig dus kan in de praktijk bijna nooit. Als het toch nooit kan?, waarom wordt die optie dan niet gewoon direct gedisabled?:
Bij nieuwe installatie dacht ik altijd dat de schijf leeggehaalt wordt, maar dit blijkt dus alleen te zijn als je tijdens de instal voor format kiest, doe je dit niet wordt de totale hdd inhoud naar windows.old verplaatst, en blijft dus behouden.
Echter staat hierboven wel: This option does not keep your files, settings and programs.
Om deze reden heb ik veel extra harde schijven gekocht om de data op de vorige te kunnen houden, maar dat was dus nergens voor nodig ben ik inmiddels wel al jaren achter.
Als je tijdens het installeren voor upgrade kiest krijg je bij de boot instal altijd de melding dat je een upgrade alleen vanuit Windows zelf kan starten en die upgrade instal is ook nog eens bijzonder kieskeurig dus kan in de praktijk bijna nooit. Als het toch nooit kan?, waarom wordt die optie dan niet gewoon direct gedisabled?:
Bij nieuwe installatie dacht ik altijd dat de schijf leeggehaalt wordt, maar dit blijkt dus alleen te zijn als je tijdens de instal voor format kiest, doe je dit niet wordt de totale hdd inhoud naar windows.old verplaatst, en blijft dus behouden.
Echter staat hierboven wel: This option does not keep your files, settings and programs.
Om deze reden heb ik veel extra harde schijven gekocht om de data op de vorige te kunnen houden, maar dat was dus nergens voor nodig ben ik inmiddels wel al jaren achter.
Staat er geloof ik duidelijk. Gewoon met Media Creation tool nieuwe iso maken en klaar.
