- Berichten
- 9.286
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Elke keer als ik IE8 opstart zie ik in de taskmanager twee maal iexplore.exe actief. Sluit ik IE8 af dan blijft er één iexplore.exe in het geheugen hangen. Dat kan nogal oplopen over de hele dag en de pc wordt uiteraard erg traag.
Ik moet dan via taskmanager regelmatig al die iexplore.exe handmatig afsluiten.
Iemand een idee of suggestie, een instelling in IE8 zelf?
Bvd.
Ik moet dan via taskmanager regelmatig al die iexplore.exe handmatig afsluiten.
Iemand een idee of suggestie, een instelling in IE8 zelf?
Bvd.


