D
DubbelPP
Iemand sp1 voor win 7 geïnstalleerd?
hoe zijn de ervaringen ermee?
hoe zijn de ervaringen ermee?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb Win 7 steeds uptodate gehouden (ondanks dat ik het maar zelden gebruik), dus ik hoefde vanmorgen weinig te installeren:DubbelPP zei:Iemand sp1 voor win 7 geïnstalleerd?
hoe zijn de ervaringen ermee?
jtech zei:Ik ga gewoon even afwachten, want mijn 2 Win 7 systemen zijn qua securityupdates volledig bij de tijd. Niet dat ik bij dit SP problemen verwacht, maar het heeft gewoon niet echt haast als alle security updates al zijn geinstalleerd.

Denk je echt dat ze alle wereldwijde Windows 7 gebruikers de updates laten downloaden vanaf 1 mirror/server? Tuurlijk hebben ze ook zelf mirrors draaien of een eigen content delivery network lopen. Maar alles is intern en merkt de gebruiker niks van.ko zei:Het duurde allemaal verrekte lang; heeft MS nooit van mirror-repositories gehoord?

Natuurlijk draaien er mirrorsites, maar de 'delivery' vanaf de mirror was uiterst slecht:Ywa zei:Denk je echt dat ze alle wereldwijde Windows 7 gebruikers de updates laten downloaden vanaf 1 mirror/server? Tuurlijk hebben ze ook zelf mirrors draaien of een eigen content delivery network lopen. Maar alles is intern en merkt de gebruiker niks van.