T
ThomasCadfael
Ik heb een abonnement op Fox Sports zonder de Eredivisiekanalen. Dat betekent dat ik de kanalen 2, 4 en 6 kan ontvangen. Nu wordt de komende twee weken op alle kanalen Wimbledon uitgezonden. In voorgaande jaren werden dan alle kanalen voor Fox Sports abonnees opengesteld, ook de Eredivisiekanalen. Dat lijkt nu niet het geval te zijn. Vreemd genoeg kan ik wel kanaal 5, maar niet kanaal 1 en 3 ontvangen. Die zijn geblokkeerd hoewel ik een CI-module in mijn apparaten heb gedaan.
Ik ging uit van een technisch probleem maar Fox Sports reageerde met deze mededeling: "Wij bepalen helaas niet of de tv aanbieders de kanalen openstellen, wij bieden alleen de mogelijkheid om online te kijken." Ik heb contact gehad met een medewerker van Ziggo maar die kon me niet verder helpen. Over enige beperking heeft hij het niet gehad.
Weet iemand iets meer of heeft iemand een andere ervaring? Op mijn laptop kan ik alle kanalen wel bekijken, dus aan mijn abonnement ligt het niet. Maar dat is een schrale troost want ik wil gewoon op mijn TV scherm kunnen kijken.
Ik ging uit van een technisch probleem maar Fox Sports reageerde met deze mededeling: "Wij bepalen helaas niet of de tv aanbieders de kanalen openstellen, wij bieden alleen de mogelijkheid om online te kijken." Ik heb contact gehad met een medewerker van Ziggo maar die kon me niet verder helpen. Over enige beperking heeft hij het niet gehad.
Weet iemand iets meer of heeft iemand een andere ervaring? Op mijn laptop kan ik alle kanalen wel bekijken, dus aan mijn abonnement ligt het niet. Maar dat is een schrale troost want ik wil gewoon op mijn TV scherm kunnen kijken.