• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wimbledon op Fox Sports

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

ThomasCadfael

Ik heb een abonnement op Fox Sports zonder de Eredivisiekanalen. Dat betekent dat ik de kanalen 2, 4 en 6 kan ontvangen. Nu wordt de komende twee weken op alle kanalen Wimbledon uitgezonden. In voorgaande jaren werden dan alle kanalen voor Fox Sports abonnees opengesteld, ook de Eredivisiekanalen. Dat lijkt nu niet het geval te zijn. Vreemd genoeg kan ik wel kanaal 5, maar niet kanaal 1 en 3 ontvangen. Die zijn geblokkeerd hoewel ik een CI-module in mijn apparaten heb gedaan.
Ik ging uit van een technisch probleem maar Fox Sports reageerde met deze mededeling: "Wij bepalen helaas niet of de tv aanbieders de kanalen openstellen, wij bieden alleen de mogelijkheid om online te kijken." Ik heb contact gehad met een medewerker van Ziggo maar die kon me niet verder helpen. Over enige beperking heeft hij het niet gehad.
Weet iemand iets meer of heeft iemand een andere ervaring? Op mijn laptop kan ik alle kanalen wel bekijken, dus aan mijn abonnement ligt het niet. Maar dat is een schrale troost want ik wil gewoon op mijn TV scherm kunnen kijken.
 
Ik heb dezelfde ervaring maar ik kan alle kanalen middels de Chromecast op mijn tv kijken.
 
Ik heb dezelfde ervaring maar ik kan alle kanalen middels de Chromecast op mijn tv kijken.

Dank voor je reactie. Het probleem zit dus niet bij mij. Ik heb inmiddels een mailtje naar Ziggo gestuurd om te vragen hoe het zit. Als ik antwoord krijg geef ik dat hier wel door.
Ik moet bekennen dat ik niet wist wat Chromecast is. Ik heb dus even gegoogled. Het lijkt een interessante optie. Probleem is alleen dat ik soms ook iets wil opnemen op mijn harddisc recorder en bij iets wat je alleen op de televisie kunt aansluiten lukt dat natuurlijk niet. Aansluiting van Chromecast op de harddisc recorder lijkt onmogelijk want die heeft alleen een HDMI-uitgang en geen ingang.
Ik ga er ik elk geval nog wel naar kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan