H
hudeck
Mensen
is het op 1 of andere manier mogelijk om van de thomson af te komen
want ook na de tweak instelling die op deze forum staan te hebben ingesteld blijft mijn internet verbinding
weg vallen.
Dit is vooral lastig voor mijn satelliet ontvanger die een stabiele verbinding nodig heeft anders blijft het beeld hangen.
verder heb ik mijn thuisnetwerk op een 1GB netwerk draaien dus daar moet het denk ik niet aan liggen.
hoop dat jullie me nog wat meer advies kunnen geven hierover of ik iets over het hoofd heb gezien of de optie het is niet anders leer er maar me leven.
thanks
is het op 1 of andere manier mogelijk om van de thomson af te komen
want ook na de tweak instelling die op deze forum staan te hebben ingesteld blijft mijn internet verbinding
weg vallen.
Dit is vooral lastig voor mijn satelliet ontvanger die een stabiele verbinding nodig heeft anders blijft het beeld hangen.
verder heb ik mijn thuisnetwerk op een 1GB netwerk draaien dus daar moet het denk ik niet aan liggen.
hoop dat jullie me nog wat meer advies kunnen geven hierover of ik iets over het hoofd heb gezien of de optie het is niet anders leer er maar me leven.
thanks