• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wil UPC wel helpen of willen ze cashen via hun 10 cent per minuut nummer ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ASS-Ware
  • Startdatum Startdatum
A

ASS-Ware

Ik maide laatst het volgende via de UPC website :

Ik heb inmiddels de nieuwe firmware draaien in mijn Thomson DVR, de 3.7.0.3, en heb daar wat issues mee en ik zou deze graag bij u onder de aandacht willen brengen.
Ik heb nu de 3e mediabox en had deze issues ook met mijn 2e mediabox.

1.
Ik open de guide, ik kies Favorieten, scroll door de zenders, kies wat dingen om op te nemen en geregeld verschijnen er zenders in het overzicht die NIET in mijn favorieten zitten.

2.
Ik open de guide, ik kies Favorieten, ik kies "Meer opties", ik kies "Op deze zender" zodat ik per zender alles op het scherm krijg.
Als ik vanuit deze view een programma kies om op te nemen, dan gaat het beeld weg, het beeld komt een seconde later terug, en de balk springt 1 regel omhoog of omlaag.
Dit is erg lastig en dit had ik niet bij de vorige software versies.

3.
Ik zap, tijdens het TV kijken, door de programma's, ik heb op de blauwe knop gedrukt en Favorieten gekozen, maar toch verschijnen er af en toe zenders die NIET in mijn favorieten zitten, scroll ik weer terug dan dan weer verder, dan verschijnen die zenders weer niet.

4.
In de DVR settings, opname instellingen, is een nieuwe optie opgenomen "Automatisch beheer van de schijfruimte".
Waar is deze instelling voor ?


Krijg ik van UPC de volgende reactie :


De storing die u omschrijft kan meerdere oorzaken hebben. Wij willen graag met u nader onderzoeken hoe dit probleem kan ontstaan. Helaas is het per e-mail erg lastig een goede analyse te maken.
Daarom verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze technische helpdesk.


Ik vind het erg flauw dat ze willen dat ik WEER dat 10 cent per minuut nummer moet bellen, dat heeft me in het verleden al veel te veel geld gekost.
Dit hoeft niet aan de telefoon geanalyseerd te worden, ik heb dit namelijkk allemaal al vastgesteld, ze kunnen deze stappen zelf ook op een mediabox uitvoeren om tot een analyse te komen.
Ze kunnen ook hun eigen upclive forum eens lezen, daar zijn deze zaken meer dan eens aangekaart.
Ik ga er vanuit dat ze hun verantwoordelijkheid nemen en dit gaan onderzoeken.
 
Terug
Bovenaan