Hallo allen,
Al jaren heb ik bij casema->wanadoo-> Ziggo het probleem dat wijzigingen na eerste aanvraag en bevestiging daarvan steevast niet uitgevoerd worden. Daardoor moet ik bij iedere wijziging de volgende procedure hanteren:
-Wijziging aanvragen
-bevestiging ontvangen dat verwerkt is
-maand later constateren dat niet verwerkt is
-klacht in dienen en document nummer van pdf doorgeven(anders zegt ziggo dat ze nooit ontvangen heeft)
-maand erna alsnog verwerkt en financiele compensatie voor teveel -betaalde kosten
Ook nu weer, in april telefoon vollop bellen opgezegd via de website, bevestiging ontvangen, nu ruim maand later staat weer erbij en worden de kosten weer afgeschreven.
Ik heb topics uit 2009 terug gevonden dat mensen hier last van hadden, hebben nog steeds mensen massaal problemen met ziggo dat wijzigingen steevast minimaal 2x doorgegeven moeten worden aan ziggo?
Al jaren heb ik bij casema->wanadoo-> Ziggo het probleem dat wijzigingen na eerste aanvraag en bevestiging daarvan steevast niet uitgevoerd worden. Daardoor moet ik bij iedere wijziging de volgende procedure hanteren:
-Wijziging aanvragen
-bevestiging ontvangen dat verwerkt is
-maand later constateren dat niet verwerkt is
-klacht in dienen en document nummer van pdf doorgeven(anders zegt ziggo dat ze nooit ontvangen heeft)
-maand erna alsnog verwerkt en financiele compensatie voor teveel -betaalde kosten
Ook nu weer, in april telefoon vollop bellen opgezegd via de website, bevestiging ontvangen, nu ruim maand later staat weer erbij en worden de kosten weer afgeschreven.
Ik heb topics uit 2009 terug gevonden dat mensen hier last van hadden, hebben nog steeds mensen massaal problemen met ziggo dat wijzigingen steevast minimaal 2x doorgegeven moeten worden aan ziggo?