J
JohanW
Hallo forumbezoekers,
Ben enige weken met vakantie geweest, heb in die tijd de TV en Mediabox spanningsloos weggezet.
Na thuiskomst alles weer onder spanning gebracht, en dacht eerst dat alles weer normaal werkte.
Helaas kwamen er allerlei verrassingen om de hoek; de volgende zaken functioneren niet meer middels de afstandsbediening: Guide; On demand; Interactive etc. Zijn er belangrijke wijzigingen doorgevoerd waar ik in al mijn
onnozelheid geen weet van heb.
Ik verneem graag jullie reacties
Bij voorbaat dank
JohanW
Ben enige weken met vakantie geweest, heb in die tijd de TV en Mediabox spanningsloos weggezet.
Na thuiskomst alles weer onder spanning gebracht, en dacht eerst dat alles weer normaal werkte.
Helaas kwamen er allerlei verrassingen om de hoek; de volgende zaken functioneren niet meer middels de afstandsbediening: Guide; On demand; Interactive etc. Zijn er belangrijke wijzigingen doorgevoerd waar ik in al mijn
onnozelheid geen weet van heb.
Ik verneem graag jullie reacties
Bij voorbaat dank
JohanW
