silvia1969
Forum Gebruiker
- Berichten
- 10
Hallo,
Misschien dat iemand een oplossing weet voor iets waar ik al 6 jaar tegen aan loop bij Ziggo.
Mijn abonnement staat op naam van mijn ex-man, die nooit om dit adres heeft gewoond en waar ik al 8 jaar van ben gescheiden.
Waarschijnlijk is er in het begin met mijn verhuizing als iets fout gegaan waardoor mijn abonnement op zijn naam is gekomen (oude woning stond abonnement wel op zijn naam, dus lijkt of er een soort verhuizing is doorgegeven en geen nieuw abonnement, maar dat weet ik niet precies meer).
Al 6 jaar lang probeer ik het abonnement om te zetten op mijn eigen naam.
Dit krijg ik maar niet voor elkaar. Ik heb gebeld met klantenservice, maar het moet schriftelijk, dus brieven gestuurd. Wordt niet aangepast. Ik heb contactformulieren ingevuld, klachtenformulieren, post teruggestuurd met wijzigingen, etc. Niets helpt.
Nu heb ik een ander abonnement aangevraagd op mijn eigen naam, maar dat blijkt dus geannuleerd te zijn omdat de namen niet matchen. Dat kan ik nog begrijpen.
Wat ik niet begrijp is dat de afdeling bestellingen mij woensdag verzekert dat de bestelling was geannulleerd, maar er op nieuw in is gezet op mijn eigen naam en dat mijn spullen uiterlijk afgelopen vrijdag worden geleverd. Vervolgens bel ik vandaag op omdat ik niets heb ontvangen en wordt mij door klantenservice verteld dat de bestelling gewoon is geannulleerd omdat de naam niet matched. Bestelling kon wel opnieuw ingevoerd worden op naam van mijn ex.
Naam kan alleen schriftelijk veranderd worden, maar dat lukt al 6 jaar (!!) lang niet en ik krijg niemand aan de telefoon die mij uit kan leggen hoe ik dit nu eindelijk opgelost krijg, want schriftelijk probeer ik dit al 6 jaar lang te regelen.
Is er iemand die weet hoe ik dit nu toch aangepast krijg of zijn er mensen die soortgelijke problemen heeft, want ik ben het nu toch echt zat en ik heb redelijk wat geduld gehad lijkt me.....
alvast bedankt.
Misschien dat iemand een oplossing weet voor iets waar ik al 6 jaar tegen aan loop bij Ziggo.
Mijn abonnement staat op naam van mijn ex-man, die nooit om dit adres heeft gewoond en waar ik al 8 jaar van ben gescheiden.
Waarschijnlijk is er in het begin met mijn verhuizing als iets fout gegaan waardoor mijn abonnement op zijn naam is gekomen (oude woning stond abonnement wel op zijn naam, dus lijkt of er een soort verhuizing is doorgegeven en geen nieuw abonnement, maar dat weet ik niet precies meer).
Al 6 jaar lang probeer ik het abonnement om te zetten op mijn eigen naam.
Dit krijg ik maar niet voor elkaar. Ik heb gebeld met klantenservice, maar het moet schriftelijk, dus brieven gestuurd. Wordt niet aangepast. Ik heb contactformulieren ingevuld, klachtenformulieren, post teruggestuurd met wijzigingen, etc. Niets helpt.
Nu heb ik een ander abonnement aangevraagd op mijn eigen naam, maar dat blijkt dus geannuleerd te zijn omdat de namen niet matchen. Dat kan ik nog begrijpen.
Wat ik niet begrijp is dat de afdeling bestellingen mij woensdag verzekert dat de bestelling was geannulleerd, maar er op nieuw in is gezet op mijn eigen naam en dat mijn spullen uiterlijk afgelopen vrijdag worden geleverd. Vervolgens bel ik vandaag op omdat ik niets heb ontvangen en wordt mij door klantenservice verteld dat de bestelling gewoon is geannulleerd omdat de naam niet matched. Bestelling kon wel opnieuw ingevoerd worden op naam van mijn ex.
Naam kan alleen schriftelijk veranderd worden, maar dat lukt al 6 jaar (!!) lang niet en ik krijg niemand aan de telefoon die mij uit kan leggen hoe ik dit nu eindelijk opgelost krijg, want schriftelijk probeer ik dit al 6 jaar lang te regelen.
Is er iemand die weet hoe ik dit nu toch aangepast krijg of zijn er mensen die soortgelijke problemen heeft, want ik ben het nu toch echt zat en ik heb redelijk wat geduld gehad lijkt me.....
alvast bedankt.