• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wijziging naam bij abonnement

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

silvia1969

Hallo,
Misschien dat iemand een oplossing weet voor iets waar ik al 6 jaar tegen aan loop bij Ziggo.

Mijn abonnement staat op naam van mijn ex-man, die nooit om dit adres heeft gewoond en waar ik al 8 jaar van ben gescheiden.

Waarschijnlijk is er in het begin met mijn verhuizing als iets fout gegaan waardoor mijn abonnement op zijn naam is gekomen (oude woning stond abonnement wel op zijn naam, dus lijkt of er een soort verhuizing is doorgegeven en geen nieuw abonnement, maar dat weet ik niet precies meer).

Al 6 jaar lang probeer ik het abonnement om te zetten op mijn eigen naam.
Dit krijg ik maar niet voor elkaar. Ik heb gebeld met klantenservice, maar het moet schriftelijk, dus brieven gestuurd. Wordt niet aangepast. Ik heb contactformulieren ingevuld, klachtenformulieren, post teruggestuurd met wijzigingen, etc. Niets helpt.

Nu heb ik een ander abonnement aangevraagd op mijn eigen naam, maar dat blijkt dus geannuleerd te zijn omdat de namen niet matchen. Dat kan ik nog begrijpen.

Wat ik niet begrijp is dat de afdeling bestellingen mij woensdag verzekert dat de bestelling was geannulleerd, maar er op nieuw in is gezet op mijn eigen naam en dat mijn spullen uiterlijk afgelopen vrijdag worden geleverd. Vervolgens bel ik vandaag op omdat ik niets heb ontvangen en wordt mij door klantenservice verteld dat de bestelling gewoon is geannulleerd omdat de naam niet matched. Bestelling kon wel opnieuw ingevoerd worden op naam van mijn ex.
Naam kan alleen schriftelijk veranderd worden, maar dat lukt al 6 jaar (!!) lang niet en ik krijg niemand aan de telefoon die mij uit kan leggen hoe ik dit nu eindelijk opgelost krijg, want schriftelijk probeer ik dit al 6 jaar lang te regelen.

Is er iemand die weet hoe ik dit nu toch aangepast krijg of zijn er mensen die soortgelijke problemen heeft, want ik ben het nu toch echt zat en ik heb redelijk wat geduld gehad lijkt me.....

alvast bedankt.
 
Bij gemeente uittreksel aanvragen op wiens naam de woning staat. Als deze op jouw naam staat, klopt de oude gegevens bij Ziggo niet. Hiermede heb je een bewijs dat namen niet overeenkomen en je ex nooit aan Ziggo het abbo heeft stop gezet of overgeschreven heeft naar adres waar hij nu woont.

Overigens, als hij op dit adres nooit heeft gewoond, hoe kan het dan op zijn naam staan?
Hoe verloop de maandelijkse betaling, op wiens naam staan deze, je eigen naam of van je ex?
 
Is er iemand die weet hoe ik dit nu toch aangepast krijg of zijn er mensen die soortgelijke problemen heeft, want ik ben het nu toch echt zat en ik heb redelijk wat geduld gehad lijkt me.....

Neem even contact op met één van de Ziggo Webcare medewerkers (Bijvoorbeeld Ziggo Webteam Jelle). Dat kan via een PB (Persoonlijk Bericht) op dit forum, of via Twitter. Deze kunnen meer dan de standaard helpdesk medewerkers en zullen je in elk geval op weg helpen.
Zie voor meer info hoe je contact met ze kunt opnemen en wie je moet benaderen dit bericht.
 
Bij gemeente uittreksel aanvragen op wiens naam de woning staat. Als deze op jouw naam staat, klopt de oude gegevens bij Ziggo niet. Hiermede heb je een bewijs dat namen niet overeenkomen en je ex nooit aan Ziggo het abbo heeft stop gezet of overgeschreven heeft naar adres waar hij nu woont.
Het gaat er hier niet om dat er bewijzen moeten worden opgevoerd (als Silvia1969 daar om gevraagd werd had ze dat natuurlijk allang gedaan), het gaat er om dat Ziggo Helpdesk niet bereid is (of capabel genoeg is) om de tenaamstelling te wijzigen.
 
Het gaat er hier niet om dat er bewijzen moeten worden opgevoerd (als Silvia1969 daar om gevraagd werd had ze dat natuurlijk allang gedaan), het gaat er om dat Ziggo Helpdesk niet bereid is (of capabel genoeg is) om de tenaamstelling te wijzigen.

Optie is, dat men hier om kan vragen. Capabel, dat behoren ze bij een helpdesk-medewerker "opleiding" te leren.
Als haar ex ook nog een Ziggo aansluiting heeft, moet een betaling 2 keer op zijn naam ook worden ontvangen.
En zoals ik al aangaf: als de betaling op haar naam wordt betaald, moet men ook zien dat op dat adres met de namen iets niet klopt.
 
Bedankt voor jullie reactie.

De betalingen worden door mij gedaan.
Ik kan aantonen dat ik hier altijd alleen heb gewoond, maar daar is nooit omgevraagd.

Ik heb klachtenformulieren en contactformulieren ingediend.
Daar krijg ik als reactie dat ik contact op moet nemen met de klantenservice.
Als ik de klantenservice bel dan krijg ik te horen dat deze afdeling niet telefonisch te bereiken is en dat ik het schriftelijk moet aanpassen.

Wijzigingsformulieren zijn door mij ook al ingediend diverse malen, maar er wordt niets aangepast.

Ik krijg door op een contactformulier dat als ik bel de klantenservice dit bij mijn bevestiging kan wijzigen, maar als ik bel zeggen ze dat dit alleen schriftelijk kan, wat ik al tig keer heb gedaan.

Enzovoorts enzovoorst en inmiddels zit ik nu midden in de nacht beneden omdat ik er gewoon niet van kan slapen.
Ik wil graag digitale tv en internet op mijn eigen naam, niets meer en niets minder en wij hebben hier geen andere provider, want anders had ik alles allang opgezegd.

Ik ga eens kijken of ik inderdaad dan via deze site een medewerker van Ziggo een PB kan sturen. Bedankt voor deze tip.

En...hopelijk weltrusten.... zucht.....
 
PB naar Ziggo webteam is gestuurd.

Ben in afwachting.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan