W
Wassily-UPC
Per 1 maart 2007 heeft UPC haar beleid betreffende niet gebruikte e-mailadressen gewijzigd.
Bij een chello-abonnement hebt u automatisch e-mailadressen ontvangen. Deze worden door UPC op inactief gezet zodra een chello e-mailadres voor een periode van tenminste 5 aaneengesloten maanden niet is gebruikt. Na 6 maanden worden eventuele resterende berichten in deze mailbox verwijderd.
Uiteraard kunt u, als abonnee, het betreffende e-mailadres te allen tijde zelf weer activeren via www.chello.nl -> Mijn diensten en start “Accountbeheer”. Hier vindt u verdere aanwijzingen hoe u dit kunt doen.
Ter controle wordt in de 4e maand een e-mail gestuurd naar het betreffende e-mail adres. Als deze e-mail wordt gelezen wordt het e-mailadres niet meer op inactief gezet. Immers er wordt dan gebruik gemaakt van het e-mailadres.
edit: zie voor aanvullende informatie: https://ziggoforum.nl/posts/193616/
Bij een chello-abonnement hebt u automatisch e-mailadressen ontvangen. Deze worden door UPC op inactief gezet zodra een chello e-mailadres voor een periode van tenminste 5 aaneengesloten maanden niet is gebruikt. Na 6 maanden worden eventuele resterende berichten in deze mailbox verwijderd.
Uiteraard kunt u, als abonnee, het betreffende e-mailadres te allen tijde zelf weer activeren via www.chello.nl -> Mijn diensten en start “Accountbeheer”. Hier vindt u verdere aanwijzingen hoe u dit kunt doen.
Ter controle wordt in de 4e maand een e-mail gestuurd naar het betreffende e-mail adres. Als deze e-mail wordt gelezen wordt het e-mailadres niet meer op inactief gezet. Immers er wordt dan gebruik gemaakt van het e-mailadres.
edit: zie voor aanvullende informatie: https://ziggoforum.nl/posts/193616/
Laatst bewerkt door een moderator: