• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wijziging Abonnementen UPC

  • Onderwerp starter Onderwerp starter René
  • Startdatum Startdatum

René

Moderator
Berichten
10.059
Internet
  1. Plinq
Update 10-03-2009: Er zijn weer nieuwe pakketten beschikbaar. Naast de internet + telefonie en 3=2 pakketten zijn er nu ook internet + digitale televisie combinatie pakketten te verkrijgen. Nog meer keuze voor de consument die het al zo moeilijk heeft met kiezen?


Vandaag heeft UPC het aanbod van de internet abonnementen flink aangepast.
Bij de losse internet abonnementen lijkt het erop dat 'Extreme' weer terug is van weggeweest in de vorm van een nieuw 25 Mbps abonnement. Extreme (24 Mbps) is enige maanden geleden uit het assortiment gehaald en kon alleen als pakket worden besteld.

Ook nu zien we weer snelheidsverhogingen! Nog geen twee weken geleden werd een deel van de bestaande abonnee's al getrakteerd op verhogingen (en dat feest lijkt nog niet voorbij te zijn). Nu worden ook de abonnementen voor nieuwe abonnee's aangepakt.

Internet Starter gaat van 256 Kbit naar 2 Mbps. Het Internet & Bellen Basis pakket gaat naar 4 Mbps en het Onbeperkt pakket gaat naar 8 Mbps.
Verder nog een bescheide verhoging voor alle 24 Mbps abonnementen. Deze krijgen er 1 Mbps bij.

Hieronder het totale overzicht:

Losse Internet Abonnementen Nieuwe Situatie
Internet Starter 256 Kbit (€ 15,50)Internet 2 Mb (€ 15,50)
-Internet 25 Mb (€ 50,50)
Fiber Power 60 Mb (€ 60,50)Fiber Power 60 Mb (€ 60,50)
Fiber Power 120 Mb (€ 80,50)Fiber Power 120 Mb (€ 80,50)


Internet & Bellen Pakketten Nieuwe Situatie
Internet & Bellen Basis 1,5 Mb (€ 20,50)Internet 4 Mb + Bellen Standaard (€ 20,50)
Internet & Bellen Onbeperkt 6 Mb (€ 35,50)Internet 8 Mb + Bellen Onbeperkt (€ 35,50)
Internet & Bellen Avond/Weekend 24 Mb (€ 60,50)Internet 25 Mb + Bellen Onbeperkt (€ 60,50)
 
deef zei:
en dus worden de klanten met een triple pakket benadeeld

ik denk.. ik zeg maar niks.. maar inderdaad.. voel me nu onderhand wel belazerd ja.. Eerst werd mij al een leuke aanbieding (halveerweken) kei hard door de neus geboord, omdat ik 1 dag te vroeg een abo had afgesloten... en nu dit gedoe weer..


UPC laat de 3=2 klanten niet wachten tot de zomer, dit zorgt alleen maar voor ergernissen!! >:(
 
CrazY1985 zei:
UPC laat de 3=2 klanten niet wachten tot de zomer, dit zorgt alleen maar voor ergernissen!! >:(

En mischien nog wel belangrijker .. Het verlies van klanten ;)
 
1Mbit erbij, woei :P. Ik hoop toch dat ze binnenkort het Fiber gebied eens gaan uitbreiden......
 
Tortelli zei:
1Mbit erbij, woei :P. Ik hoop toch dat ze binnenkort het Fiber gebied eens gaan uitbreiden......
Het lijkt erop dat het fiber-power team sinds December vakantie heeft daar er sindsdien geen nieuwe aankondigingen of zelfs locaties bijgekomen lijken te zijn.
 
ik moet binnenkort(dus niet in de zomer) televisie, internet en telefoon nemen, maar de totaal-pakketten van upc, komen er weer karig vanaf

ben ik de enige die merkt dat alle pakketten verder alleen maar duurder zijn geworden?
had je eerst bijv. een easy pakket
UPC Internet Easy 1,5 Mbps / 256 Kbps 3 Mbps / 512 Kbps 6 Mbps / 1 Mbps 10 Mbps / 1 Mbps

dan zit je straks op 10/1, maar daar zou je inde nieuwe situatie 35.50 voor betalen
 
Terug
Bovenaan