• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wijziging abonnement

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Satfreak1969
  • Startdatum Startdatum
S

Satfreak1969

Vandaag een mail ontvangen mbt het wijzigen van een aantal diensten uit mijn abonnement.

TV Gemist is nu nog tot 10 dagen terug kijken,...maar dit wordt dus 7 dagen.

Ook is de snelheid hier meestal in het weekend onstabiel en haal ik de 200mb niet.
Dit zou komen door capaciteitsproblemen !! Nou dit is een grote fabel.

De meeste bewoners zijn 3 jaar geleden overgestapt naar de glasvezel van Reggefiber
omdat het netwerk van UPC sterk verouderd was.

Toen UPC hoorde dat Reggefiber glasvezel ging aanleggen werden alle straatkasten en trunks snel vernieuwd.

Dus die smoes over capaciteitsproblemen geloof ik niet zo !!

Mijn vraag is echter,....mag UPC zomaar mijn abonnement wijzigen ???
Of mag ik nu kosteloos mijn jaarcontract beëindigen ??
 
Wat je kunt doen staat volgens mij zeer duidelijk in diezelfde mail...

2015-02-20_18-37-44.png


En ja, UPC mag dat wijzigen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb dat idd wel gelezen,...maar het kan ook zo standaard stukje tekst zijn.
Sinds 6 december 2014 ben ik weer klant van UPC maar ik vindt het helemaal niks.
De Horizonbox die toch met regelmaat vastloopt,...de snelheid die vaak inzakt.
En ik mis toch wel de 100mb upload die ik voorheen had op de glasvezel.
 
Zelfs dan kan je gewoon opzeggen @Satfreak1969
Overigens wel jammer dat je niet tevreden bent over de Horizonbox.
Zeker gezien alle updates werkt de box hier zeer goed (iets wat ik eind 2012 niet echt had verwacht ;) )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb door het hele huis nieuwe hirschmann coaxkabel gelegd + nieuwe versterker.
Alles in de meterkast direct op het overnamepunt aangesloten.
Maar vaak staat de Horizonbox vast (geel)....enige manier is de uit/aan schakelaar.
Dan wordt het lampje weer blauw en werkt hij weer !

De Pace op de slaapkamer vindt ik ook niet echt handig werken.
Alle HD kanalen zitten boven kanaal 70....is dit in te stellen dat ze vooraan komen ?

En ik mis toch de uploadsnelheid die ik voorheen had ivm Synology NAS

En de downloadsnelheid stort in het weekend vaak in van 200Mb naar rond 80mb/120mb
Dan wordt er gezegd,...U kunt ook downgraden naar 120Mb,....dat haalt u zeker :-(

De aanbieding was gewoon mooi,...alles in 1 Extreme voor 53,25 + 4 euro voor extra ontvanger.
 
Satfreak1969 zei:
De Pace op de slaapkamer vindt ik ook niet echt handig werken.
Alle HD kanalen zitten boven kanaal 70....is dit in te stellen dat ze vooraan komen ?

Vanaf 1 april komen de HD zenders ook op de Pace in de plaats van de SD zenders, dus NPO1 HD op 1, RTL 4 HD op 4 etc. Zie ook: https://www.upc.nl/pdf/zenderoverzicht-april.pdf
 
Terug
Bovenaan