• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wijzigen abonnement

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Adrie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Adrie

Ben vandaag 30-10-2008 vanaf 10.00uur t/m 14.00 uur bezig geweest om voor mijn dochter opheldering te vragen over haar abonnement zij heeft in het begin van 2008 haar abonnement opgezegd voor digitale tv en sport1. Afgelopen 28 oktober krijgt zij bericht dat zij op 30 november afgesloten zal worden van alle diensten van Ziggo dus ook haar telefoon en internet omdat als je basis tv opzegt ( wat zij niet gedaan heeft ) je geen gebruik kan maken van de overige diensten.Vanmorgen om 10.00 uur om het kwartier(dus 20 telefoontjes) gaan bellen helaas geen contact gekregen want alle medewerkers zijn in gesprek en de wachttijd is lang probeer het later nogmaals.Ik had van de directeur van Ziggo bij het programma Kassa begrepen dat dit vanaf heden niet meer voor kon komen.Helaas moet ik weer tot de conclusie komen dat het noch steeds een puinhoop is bij Ziggo en hun klanten een hoge telefoonrekening te gemoed laat zien.Heeft iemand de laatste dagen ook ervaring mee en hoe hebben zij dit opgelost?P.S. mailtje sturen helpt niet zelfde resultaat als bellen n.l. geen reactie/
 
Stuur mij even een PM bericht met ook naw gegevens van je dochter.

Ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan