Vandaag een brief van Ziggo gekregen met als titel "wij komen graag bij u langs", met deze titel heb ik al meteen vraagtekens.
Het komt erop neer dat men heeft geconstateerd dat mijn modem niet optimaal presteert volgens metingen van ziggo. Hierdoor loop ik de kans dat ik niet optimaal kan profiteren van hun diensten. Ikzelf heb niks gemerkt dus ik heb het vermoeden dat het te maken heeft dat men graag mijn modem wil vervangen. Ze sturen gratis een monteur langs om alles na te kijken of te vervangen ze hebben alvast een checklist erbij gedaan. Die checklist geloof ik wel want alles werkt gewoon goed.
Ik heb nog de Arris TM702B (is volgens mij oudje) mijn download snelheid is 137,65 Mbps en upload is 9 Mbps, volgens mij score ik niet slecht (ziggo alles in 1 extra). Voor zover ik kan nagaan kunnen ze dit modem niet gebruiken als wifi hotspot. Ik wil eigenlijk ook geen nieuw modem want alles werkt goed, het nieuwe modem zal dan in bridge gezet moeten worden want ik wil mijn eigen router gebruiken.
Iemand een idee wat de reden kan zijn voor deze mededeling?
Het komt erop neer dat men heeft geconstateerd dat mijn modem niet optimaal presteert volgens metingen van ziggo. Hierdoor loop ik de kans dat ik niet optimaal kan profiteren van hun diensten. Ikzelf heb niks gemerkt dus ik heb het vermoeden dat het te maken heeft dat men graag mijn modem wil vervangen. Ze sturen gratis een monteur langs om alles na te kijken of te vervangen ze hebben alvast een checklist erbij gedaan. Die checklist geloof ik wel want alles werkt gewoon goed.
Ik heb nog de Arris TM702B (is volgens mij oudje) mijn download snelheid is 137,65 Mbps en upload is 9 Mbps, volgens mij score ik niet slecht (ziggo alles in 1 extra). Voor zover ik kan nagaan kunnen ze dit modem niet gebruiken als wifi hotspot. Ik wil eigenlijk ook geen nieuw modem want alles werkt goed, het nieuwe modem zal dan in bridge gezet moeten worden want ik wil mijn eigen router gebruiken.
Iemand een idee wat de reden kan zijn voor deze mededeling?