Sinds gistermiddag hebben we geen analoge ontvangst meer. Verbinding viel weg en is tot op heden niet meer terug gekomen. Wel nog gewone digitale ontvangst.
Waar kan dit aan liggen? Alle stekkers en kabels zitten nog goed, zijn laatst vernieuwd door de Upc monteur. Verbinding viel tijdens de uitzending weg.
Waar kan dit aan liggen? Alle stekkers en kabels zitten nog goed, zijn laatst vernieuwd door de Upc monteur. Verbinding viel tijdens de uitzending weg.