• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wij adviseren u om voor dit probleem telefonisch contact met onze helpdesk op te

M

Meeuw

Geachte heer Marinus,

In reactie op uw bericht:

-mijn verhaal-

Informeren wij u graag als volgt:

Wij adviseren u om voor dit probleem telefonisch contact met onze helpdesk op te nemen.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u telefonisch contact opnemen. Onze afdeling Customer Service is te bereiken op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur (voor storingen tot
22.00 uur) en op zaterdag en zon- en feestdagen van 10.00 tot 22.00 uur onder het nummer 0900 15 80 (? 0,10 per minuut). Belt u gerust, onze medewerkers staan u graag te
woord.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijk groet,

UPC Nederland


Tja, ik ik mail voor nix zeker he! grrr.. Zo kan ik ook wel service via e-mail verzorgen!
 
Re:Wij adviseren u om voor dit probleem telefonisch contact met onze helpdesk op

Ja, leuk. Ik wil wel weten wat -mijn verhaal- nou ongeveer is...
Het kan een onderwerp zijn dat niet per e-mail geregeld kan worden...
 
Re:Wij adviseren u om voor dit probleem telefonisch contact met onze helpdesk op

Over dat mijn modem telkens reset omdat de verbinding te zwak is en hij zijn vermogen telkens hoger zet, tot het niet hoger kan en hij voor de zekerheid reset.
 
Terug
Bovenaan