• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wii samen met thomson modem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ikkeenjij
  • Startdatum Startdatum
I

ikkeenjij

hallo ik wil mijn wii op internet draadloos verbinden met de homsn maar mijn wii kanhm niet ens vinden heeft iemand een oplossing voor mij?
alvast bedankt.
 
ikkeenjij zei:
hallo ik wil mijn wii op internet draadloos verbinden met de homsn maar mijn wii kanhm niet ens vinden heeft iemand een oplossing voor mij?
alvast bedankt.
Heb hier gewoon mijn wii draaien via de Thomson
 
lopac42 zei:
Heb hier gewoon mijn wii draaien via de Thomson
open je internet browser op je pc
type http://192.168.0.1/

gebruikersnaam laat je leeg
wachtwoord = admin

kies dan wireless
dan in linker menu security
zet dan WPA/WPA2 Encryption op AES

dan ziet je wii de wireless verbinding wel
zoniet dan ff handmatig toevoegen
 
ik zie geen security menu mar mijn wii ziet hem nu wel maar ik kan hem nog niet verbinden rara?
 
ikkeenjij zei:
ik zie geen security menu mar mijn wii ziet hem nu wel maar ik kan hem nog niet verbinden rara?

zet hem op tkip -aes door in te loggen zoals hier boven
 
saat allemaal goed hij ziet hem nu ook maar maakt geen verbinding met de router
 
ikkeenjij zei:
saat allemaal goed hij ziet hem nu ook maar maakt geen verbinding met de router

wirrless kanaal op 6
Wii 24 aan
Heb je het TKIP ook wel op je Nintendo aan gezet
 
ok ben ik nu aan het doen maar alsik wii 24 wil aanzetten gaat ie eerst internet zoeken
 
waar zit dat tkip dan op de wii?
nee hij geeft foutcode 51330 aan op de wii
wat is dat dan weer?
moet de wep key in hoofdletters of maakt da niks uit?
 
ikkeenjij zei:
waar zit dat tkip dan op de wii?
even op je wii bij je internet instellingen kijken
https://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/support/wii-klantenservice_5251_7995.html
 
Terug
Bovenaan