• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wii maakt geen verbinding meer met modem

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Superezel

Gisteren heb ik nog op mijn omgebouwde Wii (Firmware 4.1E) naar Netflix en Youtube gekeken.

Sinds de werkzaamheden van Ziggo in mijn buurt (Heemskerk/1965) maakt mijn Wii geen draadloze verbinding meer met het modem.

Ik heb vandaag het modem een aantal maal herstart, maar dat helpt niet.

Het password voor verbinding met het modem heb ik ook een aantal maal opnieuw ingevuld op de Wii. Helpt ook niet.

Wie weet wat er verkeerd gaat en kan mij daarbij helpen?

Alvast bij voorbaat dank!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan