• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wii in het netwerk van de horizonbox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter vossie39
  • Startdatum Startdatum
V

vossie39

hallo allemaal, ff een vraagje
kan de wii ook worden opgenomen in het netwerk van de HB box

groetjes vossie
 
Natuurlijk kan de Nintendo Wii opgenomen worden in het thuisnetwerk van de UPC Horizonmediabox.

De Nintendo Wii heeft standaard een draadloos ethernet interface. (WiFi)
Voor een bekabelde netwerk verbinding (RJ45) heb je een uitbreiding op de Wii nodig.

Kijk in het Wii menu bij instellingen om de WiFi verbinding te configureren.
 
Terug
Bovenaan