• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

WifiSpots Technische Fout

  • Onderwerp starter Onderwerp starter TweakeNL
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

TweakeNL

Hey,

Als ik inlog bij mijn.ziggo.nl en dan naar Internet ga krijg ik deze error:
Er is een fout opgetreden: Er is een technische fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.

Dit hoort volgens mij het kopje van wifispots te zijn. (boven webspace.)

Oja, wifispots is bij mij al een maand beschikbaar.

Heeft er iemand een idee?

Gr,

Kevin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alle browsers. IE, Firefox, Chrome, Opera...
 
Hey,

Als ik inlog bij mijn.ziggo.nl en dan naar Internet ga krijg ik deze error:
Er is een fout opgetreden: Er is een technische fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.

Dit hoort volgens mij het kopje van wifispots te zijn. (boven webspace.)

Oja, wifispots is bij mij al een maand beschikbaar.

Heeft er iemand een idee?

Gr,

Kevin

Ik heb sinds de activering de Wi-Fispots zeer regelmatig uitval van 'mijn' deel van de Wi-Fi-uitzendingen van het Ubee-modem. Gelukkig werkt mijn eigen Wi-Fi-router dan nog wel... iemand anders dezelfde uitval?
 
Hey,

Als ik inlog bij mijn.ziggo.nl en dan naar Internet ga krijg ik deze error:
Er is een fout opgetreden: Er is een technische fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.

Dit hoort volgens mij het kopje van wifispots te zijn. (boven webspace.)

Oja, wifispots is bij mij al een maand beschikbaar.

Heeft er iemand een idee?

Gr,

Kevin

Hallo Kevin,

Als je middels PB je postcode+huisnummer, klantnummer en een kopie van dit bericht stuurt, zal ik kijken of ik iets voor je kan betekenen.

Groet,

Ziggo Webteam Jelle
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan