- Berichten
- 393
Beste mede forum-leden,
Allemaal prachtig die technische ontwikkelingen hoor!, ik heb me zelfs al gemeld op de voor-inschrijving voor de gOOgle-glasses, maar ben toch enigszins bezorgd over de vele onduidelijkheden mbt de WIFISPOTS van Ziggo!
Is het bijvoorbeeld geen usance dat er ook juridisch even wordt gekeken naar de haken-en-ogen die eventueel contractueel (huidige voorwaarden van de Alles-in-1 X-Y-Z pakketten) aan dit project kleven? Als je besluit wel/niet mee te doen, krijg je dan ook nieuwe leveringsvoorwaarden? Zo, ja betekend dit dan ook een nieuw/gewijzigd contract door beide partijen getekend?
Hoe en waar is onze privacy geregeld en wat is de procedure voor ons als klanten om eventuele klachten van schending te melden bij Ziggo? Wie is waarvoor verantwoordelijk? Etc, etc....
Kortom, ik ben van mening dat we hier ook kritisch naar moeten kijken voordat we überhaupt een keuze kunnen maken om wel of niet mee te doen aan dit project!
Graag jullie reacties en wellicht is er een jurist onder ons die eventueel een kleine uitleg/toelichting wil en kan geven?
NUFF ASKED!!!
Allemaal prachtig die technische ontwikkelingen hoor!, ik heb me zelfs al gemeld op de voor-inschrijving voor de gOOgle-glasses, maar ben toch enigszins bezorgd over de vele onduidelijkheden mbt de WIFISPOTS van Ziggo!
Is het bijvoorbeeld geen usance dat er ook juridisch even wordt gekeken naar de haken-en-ogen die eventueel contractueel (huidige voorwaarden van de Alles-in-1 X-Y-Z pakketten) aan dit project kleven? Als je besluit wel/niet mee te doen, krijg je dan ook nieuwe leveringsvoorwaarden? Zo, ja betekend dit dan ook een nieuw/gewijzigd contract door beide partijen getekend?
Hoe en waar is onze privacy geregeld en wat is de procedure voor ons als klanten om eventuele klachten van schending te melden bij Ziggo? Wie is waarvoor verantwoordelijk? Etc, etc....
Kortom, ik ben van mening dat we hier ook kritisch naar moeten kijken voordat we überhaupt een keuze kunnen maken om wel of niet mee te doen aan dit project!
Graag jullie reacties en wellicht is er een jurist onder ons die eventueel een kleine uitleg/toelichting wil en kan geven?
NUFF ASKED!!!
Laatst bewerkt door een moderator:
( zeg 9.95 per maand ) dus als ik mijn modem open zet voor wifi spots gaat ziggo meer verdienen ,krijgen wij daar ook een percentage over ,dat is natuurlijk ook een van de punten die bdmstudios bedoelt dus ik snap hem wel wat hij bedoelt er zijn natuurlijk ook wel meerder punten die we moeten weten voordat ik er aan mee doe