Z
ZiggoUserUtrecht
Beste gebruikers,
Ik gebruik vaak Wifispots van Ziggo als ik buitenshuis ben maar ik heb er nooit echt lekker mee kunnen werken. Ziggo maakt reclame dat je er gewoon goed mee kunt internetten maar dat is gewoon niet het geval, in ieder geval niet bij mij en als ik sommige verhalen lees ook bij veel anderen niet.
Ik heb vrijwel elke minuut of minimaal om de paar minuten één van deze 5 problemen als ik verbinding heb via Wifpsots:
1 :Ik krijg continu de melding 'Host vaststellen'
2: Melding 'wacht op ...(site)'
3:Melding 'Host vaststellen'
4: Of er is wel verbinding maar zo traag dat de pagina niet helemaal geladen wordt
5: Het wifi icoontje rechtsonderin heeft een uitroeptekentje waarna ik meestal een paar minuten geen verbinding heb.
Het wifi icoontje van 'Ziggo' ( de 'streepjes'Wink loopt niet gelijk met het signaal van de Ziggo modem in de buurt. En ik merk dat wanneer er 2 of 3 streepjes zijn ik een veel betere verbinding heb dan wanneer er 5 streepjes vol zijn. Want dan heb ik juist helemaal geen goede verbinding, of beter gezegd geen verbinding.
Als ik de laptop aanzet en ik heb 2 streepjes, dan lopen de streepjes na een minuut of 5 a 10 langzaam op tot 5 volle streepjes totdat ik dus geen verbinding heb, alsof het signaal 'vol' loopt / vast loopt waardoor er geen verbinding meer is. Wat betekent dit?
Nog even een paar opmerkingen voordat ik reacties krijg die niet op mijn probleem van toepassing zijn:
1: Ik heb 3 sterke Ziggo-spots ( modems van Ziggo klanten dus) in de buurt, eentje zelfs van 5 streepjes en 2 van 3 á 4 streepjes. Het ligt dus niet aan het signaal.
2: Ik heb de netwerkkaart driver geupdate van de week, dit doe ik elke paar maanden
3: Ip adres verkrijgen staat op automatisch
4: Ik heb een ander radiokanaal geprobeerd ( geen succes)
5: Mijn internet adapter zoekt automatisch de beste Ziggo verbinding
Heeft iemand hetzelfde probleem of heeft iemand een goede oplossing?
P.S. Graag niet reageren met reacties waar ik niks mee kan zoals " Maar wifispots is niet gemaakt om mee te internetten " want dan gaat het onderwerp ineens over iets heel anders dan het probleem wat ik hier aankaart. Met Wifispots kun je zeker wel internetten en Ziggo heeft nergens vermeld dat je Ziggospots alleen kunt gebruiken als je akkoord gaat met het feit dat je om de minuut een halve minuut geen verbinding hebt.
Bedankt en groeten,
Jamal Yacoubi
Ik gebruik vaak Wifispots van Ziggo als ik buitenshuis ben maar ik heb er nooit echt lekker mee kunnen werken. Ziggo maakt reclame dat je er gewoon goed mee kunt internetten maar dat is gewoon niet het geval, in ieder geval niet bij mij en als ik sommige verhalen lees ook bij veel anderen niet.
Ik heb vrijwel elke minuut of minimaal om de paar minuten één van deze 5 problemen als ik verbinding heb via Wifpsots:
1 :Ik krijg continu de melding 'Host vaststellen'
2: Melding 'wacht op ...(site)'
3:Melding 'Host vaststellen'
4: Of er is wel verbinding maar zo traag dat de pagina niet helemaal geladen wordt
5: Het wifi icoontje rechtsonderin heeft een uitroeptekentje waarna ik meestal een paar minuten geen verbinding heb.
Het wifi icoontje van 'Ziggo' ( de 'streepjes'Wink loopt niet gelijk met het signaal van de Ziggo modem in de buurt. En ik merk dat wanneer er 2 of 3 streepjes zijn ik een veel betere verbinding heb dan wanneer er 5 streepjes vol zijn. Want dan heb ik juist helemaal geen goede verbinding, of beter gezegd geen verbinding.
Als ik de laptop aanzet en ik heb 2 streepjes, dan lopen de streepjes na een minuut of 5 a 10 langzaam op tot 5 volle streepjes totdat ik dus geen verbinding heb, alsof het signaal 'vol' loopt / vast loopt waardoor er geen verbinding meer is. Wat betekent dit?
Nog even een paar opmerkingen voordat ik reacties krijg die niet op mijn probleem van toepassing zijn:
1: Ik heb 3 sterke Ziggo-spots ( modems van Ziggo klanten dus) in de buurt, eentje zelfs van 5 streepjes en 2 van 3 á 4 streepjes. Het ligt dus niet aan het signaal.
2: Ik heb de netwerkkaart driver geupdate van de week, dit doe ik elke paar maanden
3: Ip adres verkrijgen staat op automatisch
4: Ik heb een ander radiokanaal geprobeerd ( geen succes)
5: Mijn internet adapter zoekt automatisch de beste Ziggo verbinding
Heeft iemand hetzelfde probleem of heeft iemand een goede oplossing?
P.S. Graag niet reageren met reacties waar ik niks mee kan zoals " Maar wifispots is niet gemaakt om mee te internetten " want dan gaat het onderwerp ineens over iets heel anders dan het probleem wat ik hier aankaart. Met Wifispots kun je zeker wel internetten en Ziggo heeft nergens vermeld dat je Ziggospots alleen kunt gebruiken als je akkoord gaat met het feit dat je om de minuut een halve minuut geen verbinding hebt.
Bedankt en groeten,
Jamal Yacoubi