• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wifispots beschikbaar maar geen mail

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Christian73
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Christian73

Vanaf afgelopen maandag 8 juli is hier in Bergen op Zoom, zoals de postcodechecker keurig vertelt, wifispots beschikbaar.

Het netwerk "Ziggo" staat vanaf toen keurig in het lijstje met beschikbare netwerken.

Probleem is, dat ik nog geen mail gehad heb hierover, dus ook nog geen wachtwoord en gebruikersnaam ervoor. Ook staat de wifispots nog niet in het overzicht bij Mijn Ziggo, hier staat alleen nog maar Webspace tot nu toe,

Ik heb gisteren Ziggo hier al over gebeld en die hebben mijn modem uitgelezen en inderdaad, de Wifispots zijn actief hier, maar het enige wat ze me konden vertellen was dat ik op de mail moest wachten.

Dat is toch raar dat de dienst al actief is maar dat ze ons nog geen toegang verlenen?

Bij andere familieleden ook hier in Bergen op Zoom precies hetzelfde.
 
Ik woon in Roosendaal en heb wel een mail gehad, heb zelf geen WiFi modem maar even de straat ingelopen en daar was 'Ziggo' zichtbaar en kon met mijn login en wachtwoord die op de website staan meteen inloggen.
Werkt prima
 
Ik heb exact dit zelfde probleem. Ik woon in Zevenbergen (bij breda), ook daar zou het actief moeten zijn vanaf de 8e.

In mijn modem zie ik al dat de hotspotfunctie aanwezig is, echter staat erbij dat het uitgeschakeld is en daar kan ik dit ook niet wijzigen. En ook ik kan via 'mijn ziggo' geen gegevens inzien, die gegevens komen gewoon niet in beeld.

Ik zou ook dolgraag gebruik maken van de hotspots, ik heb namelijk een telefoonabonnement genomen zonder MB's, dus die hotspots zie ik graag verschijnen.
 
Ik denk dat je nog even geduld moet hebben. In mijn regio werd wifispots ook op een bepaalde datum actief, maar ik kreeg de email ook pas een paar dagen later. Pas na die mail was de optie aanwezig in mijn-ziggo. Blijkbaar worden de accounts in een regio gefaseerd aangepast. Op de pagina waar je via je postcode kunt kijken wanneer je regio aan de beurt is staat ook dat je na die datum een email krijgt. Tot je die mail krijgt zul je de optie dus niet zien.
 
Dus het is een kwestie van geduld :wink:

Ik heb dat wel hoor, vind het alleen vreemd dat iets geactiveerd wordt
en je kunt er dan nog geen gebruik van maken.

De wifispots zijn hier nu tenslotte al 4 dagen actief.

We wachten af! :thumb up:
 
Zaterdag de mail ontvangen. Deel Zeekant doorlopen maar geen wifi modem gevonden...signaal zeer zwak tot niets.
 
Dus toch wel mails verstuurd naar Ziggo-klanten in BoZ?

Vreemd....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan