• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wifi werkt niet meer als Horizon box een paar uur uitstaat

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Christ Vriens
  • Startdatum Startdatum
C

Christ Vriens

Heb nu 3 maal meegemaakt dat Wifi niet meer werkt als de box een paar uur heeft uitgestaan.
Meerdere keren resetten helpt niet, ook niet met een paar minuten de stekker eruit
Alles werkt verder, behalve Wifi en ook het rode Wifi ledje brand
Ziggo helpdesk logt remote in en zegt dat alles in orde is maar is dus niet zo
Vreemd genoeg doet de Wifi het de volgende dag wel weer na een reset
Heb de box nu al meerdere jaren en dit niet eerder gehad en nu driemaal
Ben ik toe aan een nieuwe box?
 
Dat is raar wat is de energie stand van de HB? Misschien per ongeluk op laag staan ipv midden of hoog? Bij laag heb je geen telefonie en internet meer na een tijdje.
 
Wat ik merk is dat na een reset, die ik niet zelf heb gedaan, de SSID niet meer uitgezonden wordt. Dit is dan in de opties ook aangevinkt. Ik haal die vinkjes dan weg en een paar dagen zelfde laken en pak.

Ik snap dus niet waarom a) die box zoveel reboot/reset en b) waarom instellingen tijdens een reboot/reset wegvallen.
 
Terug
Bovenaan