hoi,
omdat ik eindelijk van al mijn kabels en kastjes afwilde in de woonkamer heb ik mijn wireless thomsom modem verplaatst naar de meterkast. Met als gevolg dat het in huis lekker opgeruimd is,maar.............mijn snelheid van 60 naar 25 is gegaan en mijn signaal ook behoorlijk is verslechterd. Ofwel: te weinig wifi-bereik.
Wat kan ik nu het beste doen? Een betere antenne op de thomsom aansluiten (als dat al kan) of iets van een wifi-booster kopen? Nu sta ik er bij mezelf om bekend dat ik allerlei miskopen doe en mijn huis volstaat met waardeloze kastjes dus daar zou ik graag wat (merk)advies in willen. Ik zoek eigenlijk een klein simpel plug and play kastje dat je in stopcontact stopt, netwerk selecteren en...... voila weer sterker wifi signaal heb! Als het nl allemaal weer kastjes met draden worden dan ben ik er niets mee opgeschoten ;-)
bedankt alvast!
omdat ik eindelijk van al mijn kabels en kastjes afwilde in de woonkamer heb ik mijn wireless thomsom modem verplaatst naar de meterkast. Met als gevolg dat het in huis lekker opgeruimd is,maar.............mijn snelheid van 60 naar 25 is gegaan en mijn signaal ook behoorlijk is verslechterd. Ofwel: te weinig wifi-bereik.
Wat kan ik nu het beste doen? Een betere antenne op de thomsom aansluiten (als dat al kan) of iets van een wifi-booster kopen? Nu sta ik er bij mezelf om bekend dat ik allerlei miskopen doe en mijn huis volstaat met waardeloze kastjes dus daar zou ik graag wat (merk)advies in willen. Ik zoek eigenlijk een klein simpel plug and play kastje dat je in stopcontact stopt, netwerk selecteren en...... voila weer sterker wifi signaal heb! Als het nl allemaal weer kastjes met draden worden dan ben ik er niets mee opgeschoten ;-)
bedankt alvast!
