• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wifi verbinding

  • Onderwerp starter momsie50
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

momsie50

goedenavond,
ik heb op mijn mobiel een app geinstalleerd die heet MyMMX TC en daar kan ik mee bellen naar KPN Teletolk en naar de politie en Alarmnummer via deze app. Deze dienst krijg ik vergoed via mijn zorgverzekering omdat ik ernstig slechthorend ben, maar nu heb ik een probleem dat hij het niet doet op mijn wifi in huis maar wel op de wifi hotspot en ook op de wifi bij mijn kinderen thuis.
Om met deze app online te gaan zou ik dus of op mijn netwerk 3g moeten of op wifi hotspot van Ziggo maar bij Ziggo zeggen ze dat ik thuis mijn eigen wifi van mijn modem moet gebruiken.
Ik heb contact gehad met de servicedienst van Signallcall waar deze app van is en die adviseerden mij om een aantal poorten open te zetten. Dit heb ik gedaan en eerst leek het er even op dat hij het deed maar na een aantal minuten ging mjin app weer op offline.
Het ligt dus aan ziggo beveiliging voor de wifi maar ik kom er niet uit.
dit zijn mijn poorten die open staan.
3478 TCP 3478 UDP en 25000-26000 UDP.
Heeft er iemand een idee wat het zou kunnen zijn dat mijn app offline gaat op mijn wifi modem.

groetjes lida
 
Ik weet niet of je app van de server een keep-alive krijgt, maar de Ziggo modems staan er om bekend dat ze na 5 minuten een niet gebruikte NAT verbinding sluiten. Andere routers houden de verbinding meestal wat langer vast. Neem eens met dat gegeven contact op met de app beheerder.
 
Ik weet niet of je app van de server een keep-alive krijgt, maar de Ziggo modems staan er om bekend dat ze na 5 minuten een niet gebruikte NAT verbinding sluiten. Andere routers houden de verbinding meestal wat langer vast. Neem eens met dat gegeven contact op met de app beheerder.

Hallo

Zodra ik verbinding zoek met deze app krijg ik een melding dat er geen verbinding met de server is.
wat is een keep-alive als ik vragen mag en ik heb al contact gehad met de app beheerder en die heeft mij al geholpen met het open zetten van de poorten maar kon mij niet verder helpen.

gr.
 
Tja, moeilijk te zeggen. Je zou in de router de firewall eens low of uit kunnen zetten. Ik heb nog geen gebruikers gezien die verder over problemen met deze app klagen. Heb je uberhaupt wel internet verbinding via de ziggo wifi router ?
Verder mag je best van wifispots gebruik maken hoor, ook als je thuis bent.
 
Tja, moeilijk te zeggen. Je zou in de router de firewall eens low of uit kunnen zetten. Ik heb nog geen gebruikers gezien die verder over problemen met deze app klagen. Heb je uberhaupt wel internet verbinding via de ziggo wifi router ?
Verder mag je best van wifispots gebruik maken hoor, ook als je thuis bent.

hoi,
Ik had eerst mijn firewall op off gezet toen deed de app het en ik dacht ik probeer het op low en jahoor hij doet het gewoon.
Kan dat geen kwaad als ik mijn firewall op low zet?
Mag ik je bedanken voor deze tip want nu kan ik eindelijk mijn app gebruiken op de wifi thuis.
Ik heb wel internet verbinding via de ziggo wifi router dus dat is oke.
Nogmaal dank je wel.
Hier was ik al 3 weken mee bezig om het goed te krijgen en kan ik het ook doorgeven aan signall call die deze app beheren.
En wat denk je, mijn spelletje die ik op spelletjes.nl deed doen het ook weer want die laden ook niet toen de firewall op med stond.


gr.lida
 
De firewall op low kan niet zo heel veel kwaad. Voor je windows pc's is ook nog de windows firewall actief.
 
De firewall op low kan niet zo heel veel kwaad. Voor je windows pc's is ook nog de windows firewall actief.

moet ik nog die 3 dingen die er onder staan zoals
poort scan detection nog aanviniken want die staan
niet aangevinkt.

gr.lida
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan