Ik heb sinds de jaarwisseling een nieuwe cisco modem/router van Ziggo gekregen. Sindsdien heb ik veel problemen met mijn wifi verbinding.
Enkele keren per dag valt de wifi verbinding van mijn ipad weg. Het wifi netwerk is bij instellingen wel nog te zien, maar het ip adres is weg (velden zijn leeg).
Ik heb al meerdere keren en lang met de ziggo technische hulplijn gebeld, helaas nog steeds zonder resultaat......
Mijn configuratie:
-Cisco router/modem
-Daarachter zitten 2 bedrade pc's en een bedrade time capsule
-Op zolder heb ik wifi van de time capsule
-Beneden wifi van de cisco
-Ziggo heeft mijn router al zo geprgrammeerd dat beide wifi netwerken niet dezelfde ip adressen uitgeven. Overigens werkte de combi (oude) router/time capsule al enkele jaren naar tevredenheid.
Volgens mij gaat er wat fout bij het verversen van het ip adres.
Wie heeft de ultieme tip? Ik wordt er zo langzamerhand echt moedeloos van...:evil:
Enkele keren per dag valt de wifi verbinding van mijn ipad weg. Het wifi netwerk is bij instellingen wel nog te zien, maar het ip adres is weg (velden zijn leeg).
Ik heb al meerdere keren en lang met de ziggo technische hulplijn gebeld, helaas nog steeds zonder resultaat......
Mijn configuratie:
-Cisco router/modem
-Daarachter zitten 2 bedrade pc's en een bedrade time capsule
-Op zolder heb ik wifi van de time capsule
-Beneden wifi van de cisco
-Ziggo heeft mijn router al zo geprgrammeerd dat beide wifi netwerken niet dezelfde ip adressen uitgeven. Overigens werkte de combi (oude) router/time capsule al enkele jaren naar tevredenheid.
Volgens mij gaat er wat fout bij het verversen van het ip adres.
Wie heeft de ultieme tip? Ik wordt er zo langzamerhand echt moedeloos van...:evil: