R
roling
Ik heb sinds een week een alles ineen pakket met een cisco epc3925 modem. Echter de draadloze verbinding valt regelmatig weg. Soms enkele seconden dan weer wat langer. Heb het kanaal al gewijzigd van "auto" 1 vervogens naar 6. Speedtest laat downloadsnelheid van 40.1 mps zien is dus goed. Bekabeld is wel stabiel dus alleen het wifi gedeelte gaat niet goed. Voorheen met de KPN modem nooit een probleem gehad. Het gaat om beide laptops dus hier ligt het ook niet aan.
Wie heeft hier ervaring mee?
Wie heeft hier ervaring mee?