B
bahram112
kan iemand mij AUB adviseren. :'( :'( :'( :'( :'(
Ik heb sinds 3 weken een nieuwe modem gekregen bij verlenging van mijn abonnement.
In eerste instantie kreeg ik een connectbox. Alles werkte heel snel en perfect! Maar na een uur na de installatie had ik geen wifi meer. ik heb de kabel van mijn APple time capsule cq router erit getrokken, de modem helemaal gerest en alles deed het weer. Maar zodra ik de apple capsule aansloot, ging de wifi uit. Ook op de apple capsule.
vervolgens ie een Ziggo STORINGSMOTEUR dus geen installtiestudent langs gekomen. Hij kreeg niks voor elkaar meer. EN heeft een Technicolor TC7210 geinstalleerd. Alles deed het weer incl. wifi op de apple capsule. echter na een uur hetzelfde liedje. Het viel me wel op dat de wifi signal van de Technicolor minder sterk is.
Ik zit nu weer 1 week lang zonder wifi, aanstaand evrijdag komt WEER een storingsmonteur langs.
nou heb ik de volgende vragen:
1) is de Technicolor beter dan de connect box?
2) kent iemand het obovenstaand problem? zo ja, adviezen?
Ik heb sinds 3 weken een nieuwe modem gekregen bij verlenging van mijn abonnement.
In eerste instantie kreeg ik een connectbox. Alles werkte heel snel en perfect! Maar na een uur na de installatie had ik geen wifi meer. ik heb de kabel van mijn APple time capsule cq router erit getrokken, de modem helemaal gerest en alles deed het weer. Maar zodra ik de apple capsule aansloot, ging de wifi uit. Ook op de apple capsule.
vervolgens ie een Ziggo STORINGSMOTEUR dus geen installtiestudent langs gekomen. Hij kreeg niks voor elkaar meer. EN heeft een Technicolor TC7210 geinstalleerd. Alles deed het weer incl. wifi op de apple capsule. echter na een uur hetzelfde liedje. Het viel me wel op dat de wifi signal van de Technicolor minder sterk is.
Ik zit nu weer 1 week lang zonder wifi, aanstaand evrijdag komt WEER een storingsmonteur langs.
nou heb ik de volgende vragen:
1) is de Technicolor beter dan de connect box?
2) kent iemand het obovenstaand problem? zo ja, adviezen?
