Ik loop tegen een probleem aan. Aangezien ik een eigen accesspoint gebruik wil ik de wifi op mijn zwarte smartwifi modem uitzetten. Ik gebruikte wifipods met deze modem. Alles afgekoppeld en verwijderd. Tevens telefonisch met de helpdesk alle stappen doorlopen. Zij krijgen het op afstand ook niet voorelkaar. In de Smartwifi(website)omgeving kan ik de wifi optie niet uitzetten. Ik blijf de melding krijgen dat ik wifipods gebruik. Tig keren modem gereset.
Vergeet ik misschien wat? De wifipods zijn een paar dagen geleden terug gestuurd en adminstratief van mijn abo afgehaald(brief gehad).
Vergeet ik misschien wat? De wifipods zijn een paar dagen geleden terug gestuurd en adminstratief van mijn abo afgehaald(brief gehad).
