- Berichten
- 94
Heren en Dames.
Naar het schijnt is plots mijn wifi gedeelte stuk in de horizon box. Via inlog pagina is het niet meer mogelijk om de "radio" aan te zetten, deze blijft uitgeschakeld. Alle mogelijke resets al gedaan en uiteraard komt er over een kleine week een monteur. Mijn vraag is, heeft iemand dit al eens meegemaakt? Ik heb gezocht op dit forum en google, maar nergens wordt een kapotte wifi gemeld. P.s. het bedrade gedeelte werkt nog prima. Alvast bedankt voor uw respons. Groeten van een zeer tevreden Horizon gebruiker.
Naar het schijnt is plots mijn wifi gedeelte stuk in de horizon box. Via inlog pagina is het niet meer mogelijk om de "radio" aan te zetten, deze blijft uitgeschakeld. Alle mogelijke resets al gedaan en uiteraard komt er over een kleine week een monteur. Mijn vraag is, heeft iemand dit al eens meegemaakt? Ik heb gezocht op dit forum en google, maar nergens wordt een kapotte wifi gemeld. P.s. het bedrade gedeelte werkt nog prima. Alvast bedankt voor uw respons. Groeten van een zeer tevreden Horizon gebruiker.