zefke mols
Forum Gebruiker
- Berichten
- 64
Vorige week de mail gekregen dat ik de wifi-spots aan kon zetten en in kon loggen via het modem en de wifi spots.
Alles netjes gedaan via de mail en waarachtig, de wifi-spot stond aan volgens mijn inloggegevens.
Niets was echter minder waar, niks, nada, geen Ziggo inlog, dus ook niet aanmelden en geen geactiveerd modem.
Dan maar wachten op de helpdesk. Die gebeld, kwam, zag en overwon? NIENTE. Na veel gepruts werd de wifi-spot uitgezet en moets ik hem na twee uur weer aanzetten. Dit gedaan en wat dacht u, NIENTE!. Ik moest terugbellen. Nieuwe medewerker, dezelfde vragen en controlevragen weer beantwoord en de techneut ging aan de slag maar wat dacht u, NIENTE. Wel resette hij het modem waardoor de verbinding via mijn telefoon verbroken werd.
Weer opnieuw gebeld (3e keer). U vermoedt het al, weer dezelfde vragen en controlevragen en weer een andere medewerker.
Hetzelfde geneuzel aan de andere kant, ook die medewerker kon er niet uitkomen, maar had de oplossing! Mijn wifi-spot moest 24 uur uitgezet worden en daarna moest het goed zijn.
Dus, afwachten en morgen weer proberen of ik ZIGGO op mijn netwerken krijg.
Oh ja, ik probeer in te loggen via mijn GSM (Samsung Galaxy S2) kan wel inloggen op mijn modem, maar geen ZIGGO.
Verder nog de tablet Samsung Galaxy 10.1 Note (geen ZIGGO,wel andere wifi netwerken).
De vrouw heeft een Samsung Galaxy 10,2 tablet (geen ZIGGO,wel andere netwerken).
Zijn er misschien mensen die dit euveltje ook hebben of weten hoe hier mee om te gaan?
John.
Alles netjes gedaan via de mail en waarachtig, de wifi-spot stond aan volgens mijn inloggegevens.
Niets was echter minder waar, niks, nada, geen Ziggo inlog, dus ook niet aanmelden en geen geactiveerd modem.
Dan maar wachten op de helpdesk. Die gebeld, kwam, zag en overwon? NIENTE. Na veel gepruts werd de wifi-spot uitgezet en moets ik hem na twee uur weer aanzetten. Dit gedaan en wat dacht u, NIENTE!. Ik moest terugbellen. Nieuwe medewerker, dezelfde vragen en controlevragen weer beantwoord en de techneut ging aan de slag maar wat dacht u, NIENTE. Wel resette hij het modem waardoor de verbinding via mijn telefoon verbroken werd.
Weer opnieuw gebeld (3e keer). U vermoedt het al, weer dezelfde vragen en controlevragen en weer een andere medewerker.
Hetzelfde geneuzel aan de andere kant, ook die medewerker kon er niet uitkomen, maar had de oplossing! Mijn wifi-spot moest 24 uur uitgezet worden en daarna moest het goed zijn.
Dus, afwachten en morgen weer proberen of ik ZIGGO op mijn netwerken krijg.
Oh ja, ik probeer in te loggen via mijn GSM (Samsung Galaxy S2) kan wel inloggen op mijn modem, maar geen ZIGGO.
Verder nog de tablet Samsung Galaxy 10.1 Note (geen ZIGGO,wel andere wifi netwerken).
De vrouw heeft een Samsung Galaxy 10,2 tablet (geen ZIGGO,wel andere netwerken).
Zijn er misschien mensen die dit euveltje ook hebben of weten hoe hier mee om te gaan?
John.
Laatst bewerkt door een moderator: