Hoi,
Volgens de faq kun je per abonnee met max. 3 apparaten toegang krijgen tot de wifi spots. Maar gaat dat om max 3 apparaten tegelijk of 3 in totaal? Als het om totaal van 3 gaat, hoe meld je een apparaat dan weer af zodat een ander apparaat zich kan registreren? Ik heb nl in totaal 5 apparaten waarvoor ik toegang wil (ipad, android tablet, android phone, surface tablet en laptop), nooit tegelijk dus maar in totaal....
dank voor je hulp alvast
Volgens de faq kun je per abonnee met max. 3 apparaten toegang krijgen tot de wifi spots. Maar gaat dat om max 3 apparaten tegelijk of 3 in totaal? Als het om totaal van 3 gaat, hoe meld je een apparaat dan weer af zodat een ander apparaat zich kan registreren? Ik heb nl in totaal 5 apparaten waarvoor ik toegang wil (ipad, android tablet, android phone, surface tablet en laptop), nooit tegelijk dus maar in totaal....
dank voor je hulp alvast
.