• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

WIFI-Spot uitzetten, eigen WIFI

Status
Niet open voor verdere reacties.
O

Orca45

Goedendag,
Ik heb een vraag:
Als ik in mijn instellingen, WIFI-Spot uitzet, kan ik dan zelf nog wel gebruik maken van mijn eigen wifi-netwerk via een router?

Tevens de vraag:
Geldt deze wifi-spots alleen voor in je gemeente of is het door het hele land, waar Ziggo-gebruikers wifispots aan hebben staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goedendag,
Ik heb een vraag:
Als ik in mijn instellingen, WIFI-Spot uitzet, kan ik dan zelf nog wel gebruik maken van mijn eigen wifi-netwerk via een router?

Tevens de vraag:
Geldt deze wifi-spots alleen voor in je gemeente of is het door het hele land, waar ziggo-gebruikers wifispots aan hebben staan.
Als je de WiFi Spot uitzet, blijft je eigen Wifi netwerk gewoon aan staan. En als je Wifi uit staat en je gebruikt een eigen router, dan heb je wifi via je eigen router.
En de Wifi spots gelden voor het hele land, maar je kunt er alleen bij als je je eigen Wifi spot aanzet.
 
@orca45, als je nog meer vragen hebt mbt WiFispots, dan kun je ook hier eens kijken.

https://www.ziggo.nl/#klantenservice/internet/modem-aansluiten/wifispots/tabs/1/algemeen/

Onder de verschillende tabbladen staat best nuttige info.
Er is op zoveel plekken nuttige info te vinden. Zo kun je de brief die je gekregen hebt eens lezen. Je via de bovenstaande link informatie vinden. Je zou ook de zoek funktie op de Ziggo site kunnen proberen en als je echt los wil gaan kun je eens proberen dat papieren boekje wat je bij apparaten krijgt uit het plastic hoesje te halen en te lezen (alhoewel ik me realiseer, dat vooral het laatste wel vergezocht is).

Maar ik neem aan, dat TS dit allemaal al gedaan heeft en dat zijn laatste redmiddel hulp op dit forum is..........
 
achter de help desk zitten ook gewone mensen net als jij en ik behandel ze dan met respekt !
maar als de help desk medewerker je van het kastje naar de muur stuurt !
moet je dat dan apcepteren ??? de gene die dit schrijft heeft zeker de
help desk nog nooit gebeld ! anders had hij dit niet zo geschreven !!
 
er is geen groot verschil tussen het accepteren van de antwoorden van een helpdesk en de omgangsvormen met iemand die ook zijn werk probeert te doen..

maar wel erg off topic
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan