ik heb sinds donderdag mijn internetsnelheid door Ziggo laten verhogen, van 200/20 naar 400/40. Bedraad op mijn laptop haal ik makkelijk de 400 DL via 5Ghz. Maar via wifi kom ik op mijn iPad (2018 ) en iPhone 8 niet verder dan 240/260 soms 270. Ik zit maar een paar meter van de Connectbox af. Ik heb al andere kanalen geprobeerd op de 5 Ghz band, maar het blijft hetzelfde. De modem staat nu op kanaal 36. Volgens de helpdesk van Ziggo zal ik met deze wifi snelheden moeten leven. Alle instellingen in de CB staan overigens goed volgens de helpdesk.
Ik vind deze snelheden aan de zuinige kant. Iemand een suggestie? Is dit wat het is, moet ik hier tevreden mee zijn? Ik heb in 2016 een tijdje met een oud abo 300/30 gehad, toen haalde ik de 300 makkelijk via wifi, maar dit was niet met een CB. Ik meen een Technicolor.
Alvast bedankt voor het meedenken....
Ik vind deze snelheden aan de zuinige kant. Iemand een suggestie? Is dit wat het is, moet ik hier tevreden mee zijn? Ik heb in 2016 een tijdje met een oud abo 300/30 gehad, toen haalde ik de 300 makkelijk via wifi, maar dit was niet met een CB. Ik meen een Technicolor.
Alvast bedankt voor het meedenken....
