D
ddleeuw
Sinds vorige week heb ik een Thomson modem TWG870 in gebruik. De installatie ging vlot en het bedraade netwerk werkt top.
Alleen heb ik nog een uitdaging met het WiFi signaal. Deze is zo laag dat ik bijna op het modem moet zitten om verbinding te hebben. Hij hangt bij mij in het trappenhuis en ik zit met mijn laptop op nog geen 6 meter afstand. Vanaf mijn werkplek zie ik het modem hangen maar het signaal blijft brak. Heel soms schiet het naar uitstekend maar direct daarop weer naar matig, en soms geheel uit.
Ik weet even niet wat ik er aan kan doen, heeft iemand een goed idee?
Alvast bedankt voor je reactie!
Alleen heb ik nog een uitdaging met het WiFi signaal. Deze is zo laag dat ik bijna op het modem moet zitten om verbinding te hebben. Hij hangt bij mij in het trappenhuis en ik zit met mijn laptop op nog geen 6 meter afstand. Vanaf mijn werkplek zie ik het modem hangen maar het signaal blijft brak. Heel soms schiet het naar uitstekend maar direct daarop weer naar matig, en soms geheel uit.
Ik weet even niet wat ik er aan kan doen, heeft iemand een goed idee?
Alvast bedankt voor je reactie!
